نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی 'سیدحسن موسوی' همزمان با دور چهارم سفرهای استانی هیات دولت به خراسان رضوی در دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران و مدیران 'پروژه مركز تعطیلات، سرگرمی و خرید شاندیز' افزود: اجرای اینگونه پروژه ‌های بزرگ می ‌تواند دستاوردهای اقتصادی مناسبی برای كشور به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرحهای بزرگ تفریحی و توریستی اظهار داشت: اجرای این طرح می تواند راه را برای انجام طرحهای بزرگتر و سرمایه ‌گذاری در حوزه گردشگری هموار كند.

او گفت: پروژه‌های سرمایه ‌گذاری در حوزه گردشگری و تامین زیرساختهای آن بطور همه ‌جانبه مورد حمایت دولت و سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قرار خواهد گرفت.

موسوی با ابراز خرسندی از اجرای پروژه ‌های بزرگ گردشگری در كشور با اشاره به 'پروژه مركز تعطیلات، سرگرمی و خرید در شاندیز' اظهار امیدواری كرد این طرح هر چه زودتر به بهره‌ برداری رسد و برای استفاده گردشگران داخلی و خارجی فعال شود.

وی اظهار داشت: امیدوارم روزی برسد كه در این مركز همایشهای بزرگ بین‌المللی برگزار شده و سفرا و وزرای كشورهای خارجی در آن حضور یابند و از نزدیك شاهد قابلیت‌های گردشگری ایران و مشهد مقدس باشند.

معاون سرمایه گذاری اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: پروژه در شاندیز نیازهای گردشگران در زمینه گذراندن اوقات فراغت، خرید و تفریح را برآورده خواهد ساخت.

'علی اصغر پاكدل' افزود: این پروژه به مساحت 56 هكتار با زیربنای یك میلیون و 200 هزار مترمربع و با پیشرفت 40 درصد در حال انجام است و در مدت دو سال و نیم به بهره برداری خواهد رسید.ك/1

7496/664





:: برچسب‌ها: بهار ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: