سطح تعاملات نیروی انتظامی ایران و پلیس تركیه قابل توجه است
نوشته شده توسط : zwembril

وی كه به همراه هیاتی از قوه قضاییه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تركیه بسر می برد، سه شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در آنكارا با اشاره به اینكه سطح تعاملات پلیس ایران و تركیه مطلوب است ، گفت: مقامات دو كشور جلسات مشترك خوبی برگزار كردند و سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنكارا تلاش‌های در خور توجهی برای ارتقای سطح روابط دو طرف انجام داده است.

نوروزی با اشاره به همكاری های پلیس ایران و تركیه در پلیس اینترپل و انتقال تجربیات به ویژه در پیشگیری از جرایم افزود: دو طرف همچنین در زمینه مبارزه با مواد مخدر همكاریهای خوبی دارند به گونه‌ای كه تاكنون اعضای 5 باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با همكاری پلیس ایران و تركیه دستگیر شدند.

وی با اشاره به بازدیدهای روز جاری خود و هیات همراه از مركز كنترل فرماندهی و مركز امنیت شهری آنكارا گفت: در این بازدیدها توضیحاتی در زمینه تلاش‌های پلیس تركیه برای پیشگیری از جرایم با آموزشهای همگانی و یا حضور در مدارس و جوامع ارایه شد.

رییس پلیس پیشگیری جرایم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بازدید هیات ایرانی از مركز كنترل فرماندهی پلیس آنكارا كه مجموعه وقایع و حوادث را درشهر رصد می كند ، گفت : پلیس تركیه از فناوری های جدید و سیستم‌های رایانه ای برای كنترل ترافیك و پیگیری و تعقیب جرایم در حوزه های شهری و جاده ای بهره می گیرد.

وی اظهارداشت: پلیس تركیه به ویژه در زمینه پیشگیری از جرایم و استفاده موثرتر از فناوریهای روز پیشرفتهای خوبی داشته است و ایران و تركیه در زمینه مبادله تجربیات می توانند همكاریهای خود را گسترش دهند.

نوروزی در ادامه گفت: در دیدار با مسوولین پلیس تركیه اقدامات و دستاوردهای ایران در حوزه اقدامات پیشگیرانه از جرایم اجتماعی و حتی در حوزه پیشگیری قضایی تشریح شد.

خاورم**2012** 230 ** 1574





:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , زنده ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: