آزادی اجتماعی در ایران فراتر از ادعای رسانه های غربی است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'مودست كالروف ' افزود: آنچه كه توسط غرب از ایران در افكار عمومی روسیه ترسیم شده ، بطور كامل نادرست است.

وی با بیان اینكه افكار عمومی در ایران و روسیه هنوز بطور كامل همدیگر را درك نكرده اند، تصریح كرد: مردم دو كشور نیازمند شناخت متقابل هستند تا بتوانند به نیازهای مشترك پاسخ دهند.

كالروف در پاسخ به اینكه آیا با روی كار آمدن 'ولادمیر پوتین'درروسیه، سیاست های این كشوردر قبال ایران تغییر خواهد كرد، گفت: منازعات داخلی بین گروه های سیاسی در گذشته برعملكرد و مواضع دستگاه دیپلماسی مسكو تاثیر گذاشته است اما رییس جمهوری جدید تلاش دارد تا با جمهوری اسلامی ایران رابطه ای راهبردی داشته باشد.

وی تاكید كرد: به نظر من روابط ایران و روسیه در دوره پوتین در مسیراتحاد عقلانی حركت خواهد كرد.

مشاور رسانه ای دولت جدید پوتین، درخصوص لغو قرار داد تحویل موشك های S300 از طرف دولت روسیه، افزود: تحویل ندادن این نوع موشك به ایران بطور مستقیم از سوی رییس جمهوری وقت تصمیم گیری شد كه می توان این تصمیم را انعكاسی از رویكرد سیاسی و غیر عقلانی مدودف در سیاست خارجی دانست.

'كالروف ' در ادامه به بیانیه اخیر پوتین در زمینه خلع سلاح هسته ای در خاورمیانه اشاره كرد و گفت: تاكید رییس جمهوری جدید روسیه به خلع سلاح اتمی ، متوجه دارندگان سلاح هسته ای است از جمله اسراییل ( رژیم صهیونیستی ) نه كشورهایی مانند ایران كه برنامه هسته ای خود را بدون نیاز به سلاح اتمی دنبال می كنند.

مشاور رسانه ای دولت جدید روسیه در خصوص موضع مسكو در قبال سوریه ، تاكید كرد:غربی ها درصدد ایجاد جنگ داخلی در سوریه هستند و تلاش دارند دولت 'بشار اسد' را ساقط كنند اما مسكو بر اساس منافع راهبردی خود در منطقه از دولت دمشق دفاع می كند.

' ‌استانیسلاو تاراسف' مدیرفنی خبرگزاری رگنوم و 'آلكسی آنا تولیوویچ مارتینف' رییس دانشگاه كشورهای نوبنیاد روسیه، نیز مشاور رسانه ای دولت جدید این كشور را در بازدید از روزنامه ایران همراهی می كردند.

اجتمام 1313**





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: