مظلومی: مقابل نسف قارشی با ارایه بازی منطقی پیروز شدیم
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از تارنمای رسمی باشگاه استقلال، 'پرویز مظلومی' پس از پیروزی تیم استقلال مقابل نسف قارشی اظهار داشت: تیم نسف در این بازی مقابل استقلال نمایش مطلوبی داشت و معتقدم جایگاه این تیم چهارم جدول نبود.

وی ادامه داد: تیم استقلال در دیدار مقابل نسف قارشی بازی خیلی خوب و منطقی ارایه كرد و به خصوص در نیمه نخست با برنامه دقیق و استفاده از ضدحملات به گل دست یافت.

مظلومی در خصوص رویارویی تیم استقلال مقابل سپاهان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: از اینكه در مرحله بعد یك تیم ایرانی باید حذف شود متاسفم.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: البته فرصت كمی برای این بازی داریم ولی به طور حتم با تمام توان برای شكست دادن تیم سپاهان و صعود به مرحله بعد تلاش خواهیم كرد.

مظلومی در خصوص رویارویی تیم های ملی ایران وازبكستان در مرحله مقدماتی جام جهانی نیز اظهار داشت: تیم ملی كشورمان تدارك خوبی برای این بازی دیده و تیم ازبكستان بازی دشواری مقابل ایران خواهد داشت.

تیم فوتبال استقلال ایران امشب (چهارشنبه) با برتری دو بر صفر مقابل نسف قارشی ازبكستان در هفته پایانی رقابت های گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا، به مرحله حذفی این رقابت ها صعود كرد و حریف تیم فولاد مباركه سپاهان در این مرحله شد.

7537/1590





:: برچسب‌ها: دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: