محمد طلایی : كشتی در جهان افت كرده است
نوشته شده توسط : zwembril

'محمد طلایی' یكشنبه شب در پایان چهلمین دوره مسابقات بین المللی كشتی آزاد جام یاشاردوغو در آنكارا با بیان این مطلب گفت: تغییر قوانین توسط فدراسیون بین المللی كشتی سبب شده است كه كشتی در جهان دچار افت شود.

طلایی افزود: در رقابت های كشتی، دیگر شاهد اجرای فنون زیبا از سوی كشتی گیران نیستیم چرا كه زمان كشتی آنقدر كم شده است كه كشتی گیران تنها به هل دادن یكدیگر می پردازند.

مربی تیم كشتی آزاد ایران در ادامه گفت: به همین دلیل در مسابقات مختلف شاهد آن هستیم كه تماشاگران در سالن های كشتی حضور پیدا نمی كنند.

طلایی از نتایج كسب شده توسط كشتی گیران ایران در رقابت های بین المللی جام یاشاردوغو ابراز رضایت كرد و گفت: كشتی گیران ایران در این مسابقات خوب كشتی گرفتند و من از نتایج كسب شده راضی هستم.

تركیب تیم ایران را در این مسابقات، كشتی گیران جوان و جویای نام تشكیل می دادند و برخی از آنان برای نخستین بار بود كه در رده سنی بزرگسالان كشتی می گرفتند.

وی تصریح كرد: دیگر تیم های شركت كننده در این مسابقات نیز از كشتی گیران جوان خود بهره گرفته بودند ضمن آنكه برخی از كشتی گیران با تجربه نیز در این مسابقات حضور داشتند.

خاورم *230 ** 1574





:: برچسب‌ها: دریا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: