سرمربی بایرن مونیخ: میزبانی فینال لیگ قهرمانان امتیاز زیادی نیست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش تارنمای یوفا، فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و چلسی در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ برگزار می شود.

'یوپ هنكه' پیش از این دیدار همچنین به خطرناك بودن تیم چلسی به رهبری ' روبرتو دی ماتئو' نیز اشاره كرده است.

البته مربیان دو تیم از نظر تجربه هیچ شباهتی به هم ندارند، چون وقتی هنكه اولین دوره مربیگری خود دربایرن مونیخ را آغاز كرد، دی ماتئو هنوز به عنوان بازیكن وارد فوتبال حرفه ای نشده بود.

هنكه از آن زمان تاكنون موفقیت های بسیاری به دست آورده است كه از مهمترین آنها می توان به قهرمانی رئال مادرید بعد از 2 سال در مسابقات 1998 جام اروپا را نام برد.

این مربی 67 ساله با وجود این به شدت تحت تأثیرعملكرد دی ماتئو درچلسی از ماه مارس تاكنون قرار گرفته است و به خوبی می داند كه نباید حریف را دست كم بگیرد.

او كه قصددارد، چهارمین مربی باشد كه قهرمانی در اروپا را با چهارتیم مختلف به دست می آورد، گفت: چلسی می تواند با سیستم های مختلف بازی كند. آنها در یك چهارم نهایی مقابل بنفیكا بازی كاملا متفاوتی نسبت به دیدار بابارسلونا در نیمه نهایی داشتند.چیزی كه انتظارش را نداشتم. این تیم در چند هفته گذشته دوره بسیار خوبی را سپری كرده و هر بار بهتر و موفق تر بازی كرده است.

مهاجم سابق تیم آلمان غربی كه در تابستان گذشته برای سومین بار هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت درادامه به تعریف و تمجید از بازیكنان چلسی پرداخت واظهارداشت: این تیم بازیكنان با تجربه بسیاری دارد. بازیكنانی كه سال های زیادی درچلسی بازی كرده اند و اكنون به دنبال كسب یك موفقیت بزرگ هستند.این برای ما خطرناك است.ازاین رو شانس قهرمانی 50 -50 است گرچه وضعیت به دلیل میزبانی اندكی به نفع ما است.

وی درعین حال می داند قهرمانی درخانه، برگ جدیدی را در تاریخ باشگاهی به وجود خواهد آورد كه دو بار با وی به قهرمانی در بوندسلیگا رسیده است. با وجود این هنوز در لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی موفق به قهرمانی در خانه نشده است.

هنكه گفت: بازی در خانه اتفاق ویژه و خارق العاده ای است. اتفاقی تاریخی كه تاكنون روی نداده است. بنابراین قهرمانی در این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد.در این صورت بعد از یك فصل طولانی پر از فراز و نشیب می توانیم خوب استراحت كنیم. هر وقت تیم خوب بازی می كند،‌ یا می برد، اول كمی استراحت می كنیم و از این موفقیت لذت می بریم بعد به تجزیه و تحلیل بازی می پردازیم. فقط می گویم كه امسال خوب بازی كردیم به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا. اما در چند هفته اخیر سفرها و تمرینات زیادی داشتیم كه مستلزم تلاش بسیاری بود.

یكی از مشكلات هنكه برای بازی فینال كنارآمدن با غیبت'هولگر بد اشتوبر'،'دیوید آلابا' و ' لوییس گاستاوو' است. اما چلسی از این نظر وضعیت بدتری داردوچهار بازیكن خود یعنی' برانیسلاو ایوانوویچ'، 'رائول میرالس'، 'رامیرز' و 'جان تری'‌ را در اختیار نخواهد داشت.

ولی هنكه این را برای خود یك امتیاز نمی داند و معتقد است: شرایط دو تیم تقریبا یكسان است. سه بازیكن غایب ما، در طول فصل از جمله بازیكنان كلیدی ما بودند و حیف است كه نمی توانند بازی كنند.

9126/1590





:: برچسب‌ها: سیاتل , مرخصی , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: