بهترین های بخش عوامل پشت صحنه آثار سینمایی جشنواره فجر معرفی شدند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، عباس بلوندی سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس را برای فیلم ملكه دریافت كرد. در این بخش علی نصیری برای فیلم روزهای زندگی، عباس بلوندی برای فیلم ملكه، پروین صفری برای فیلم پل چوبی، شهرام قدیری برای فیلم شور شیرین و لیلا حاتمی برای فیلم پله آخر نامزد دریافت سیمرغ بودند.

*چهره پردازی

در بخش بهترین چهره پردازی نیز عباس صالحی برای فیلم روزهای زندگی، سعید ملكان برای فیلم ملكه، ایمان امیدواری برای فیلم خوابم می آد، رسول سید عربی برای فیلم آمین خواهیم گفت و عبداله اسكندری برای فیلم یه عاشقانه ساده نامزد دریافت سیمرغ بودند كه 'عباس صالحی' برای فیلم 'روزهای زندگی' به عنوان چهره پرداز برتر این بخش انتخاب و سیمرغ بلورین جشنواره را دریافت كرد.

*بهترین جلوه های ویژه میدانی

در این بخش محسن روزبهانی برای فیلم ملكه، روزهای زندگی و فیلم ضد گلوله،جواد شریفی

راد برای فیلم شور شیرین، عباس شوقی برای فیلم خوابم می آد و حمید رسولیان برای فیلم گشت ارشاد، حمید سلیمانی برای فیلم راه بهشت نامزد دریافت سیمرغ بودند كه در نهایت جایزه این بخش به محسن روزبهانی برای روزهای زندگی اهدا شد.

*بهترین جلوه های ویژه بصری

سیمرغ بلورین این بخش به كامران و امیر سحرخیز و سید هادی اسلامی برای فیلم سلام بر فرشتگان تعلق گرفت. دیپلم افتخار این بخش نیز به حسن ایزدی برای فیلم ملكه رسید. كامران سحر خیز، امیر سحر خیز، سید هادی اسلامی برای فیلم سلام بر فرشتگان، فرهاد یوسفی، سعید حاجی میری برای فیلم بیداری، حسین افشار برای فیلم راه بهشت، حسین صفا برای فیلم روزهای زندگی و حسن ایزدی برای فیلم ملكه در این بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره بودند.

فراهنگ**1983**9173





:: برچسب‌ها: موسیقی , تابستان , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: