ریاست كمیته رشته تریال آسیا به ایران محول شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از مالزی، در كنگره سالانه كنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا (ACC) كه همزمان با سی و دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و نخستین دوره رقابت ها در رده سنی زیر 23 سال، در كوالالامپور برگزار شد، همچنین موارد پیشنهادی فدراسیون دوچرخه سواری ایران مبنی بر پیشرفت فعالیت رشته تریال در قاره آسیا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، به دلیل تمایل ایران برای حضور و فعالیت هرچه موثرتر در این رشته ورزشی، مقرر شد به منظور پیشبرد فعالیت این رشته ورزشی در سطح قاره آسیا دوره های مربیگری و داوری تریال با همكاری اتحادیه جهانی دوچرخه سواری با حضور متقاضیان این رشته ورزشی از سطح قاره كهن در ایران برگزار شود.

همچنین در صورت فراهم شدن شرایط برای میزبانی، پیشنهاد شد نخستین دوره مسابقات قهرمانی آسیا تریال در سال 2013 به میزبانی كشورمان برگزار شود كه این پیشنهاد با استقبال شركت كنندگان در اجلاس كمیته مدیریت كنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا همراه شد.

پیش از این نیز مقرر شده بود نخستین دوره مسابقات بین المللی تریال در سطح قاره آسیا پس از ثبت در تقویم اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، به میزبانی كشورمان باعنوان جام 'تریال پارس' در روزهای 22 الی 23 آذرماه سال آینده در استان تهران برگزار شود.

سی و دومین دوره رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و نوزدهمین دوره مسابقات در رده سنی جوانان و نخستین دوره رقابتها در رده سنی زیر 23 سال، از 19 الی 29 بهمن ماه در ورزشگاه 'چراس' شهر كوالالامپور، پایتخت مالزی درحال برگزاری است.

آساق**335**1504 ** 1574





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: