سیاست سازمان تعاون روستایی، خرید توافقی محصولات است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، 'مومن صفایی' روز یك شنبه در آیین تودیع و معارفه رییسان قبلی و جدید سازمان توسعه روستایی استان كرمانشاه افزود: مجموع خرید تضمینی محصولات از سوی این سازمان، دو میلیون و 300 هزار تن در سال 88 بوده كه در سال 90 به 200 هزار تن كاهش یافته است.

وی ادامه داد: این سازمان طرح جامع بازاریابی و بازار رسانی را در دست اقدام دارد و مرحله اول اجرایی از یك سال پیش شروع شده كه شامل عرضه مستقیم كالا و تولیدات، فعال شدن در بورس، خرید و فروش مجازی و كنترل واسطه گری است.

صفایی گفت: امروزه از سازمان تعاون روستایی به دلیل نقشی كه در تنظیم بازار برای تولید كننده ایفا می كند، توقع زیادی می رود زیرا شبكه زیرمجموعه این سازمان بسیار گسترده و توانمند است.

عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی كشور، افزود: برای استفاده مطلوب از این شبكه گسترده باید ضمن شناسایی توانایی ها، بتوانیم از ابزارها نیز به خوبی استفاده كنیم زیرا 10 هزار و 500 تعاونی مصرف، بیش از 11 هزار مركز توزیع مواد سوختی، 5/2 میلیون تن ظرفیت ذخیره انباری و همچنین یك هزار و 200 واحد اعتباری كه توسط سازمان تعاون روستایی اداره می شود، ظرفیت گسترده ای را برای كار در اختیارمان قرار می دهد.

'سیاوش خسروی' رییس قبلی سازمان تعاون روستایی استان كرمانشاه پس از 33 سال خدمت بازنشست و جای خود را به ' بهروز فلاحیان ' داد.

571/567/245





:: برچسب‌ها: سفر , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 2307
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: