ایران و مالزی ظرفیت های بالایی برای گسترش همكاری های تجاری دارند
نوشته شده توسط : zwembril

مصطفی منصور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، خاطرنشان كرد: فعالان اقتصادی مالزی باید آشنایی بیشتری با ظرفیت های اقتصادی ایران پیدا كنند.

وی تصریح كرد: ایران دارای محصولات صنعتی مناسبی است كه می تواند به مالزی صادر شود. وی محصولات صنایع هوایی و پزشكی ایران را از جمله كالاهایی دانست كه توان حضور در بازار مالزی و رقابت با دیگر كشورها را دارد.

عضو هیات رییسه اتحادیه تولیدكنندگان مالزی با اشاره به سفر ماه دسامبر سال گذشته گروهی از تجار مالزی به استان كرمان ایران، مواد معدنی غنی ایران را از جمله دیگر زمینه های مناسب برای گسترش مبادلات تجاری با مالزی بر شمرد.

وی خواستار تبادل بیشتر گروه های تجاری میان دو كشور برای آشنایی بیشتر با زمینه های همكاری دو طرف شد و گفت: هم اكنون در مالزی اطلاعات و شناخت لازم از ظرفیت های خوب اقتصادی در ایران وجود ندارد.

این مقام مالزیایی در ادامه خاطرنشان كرد: مبادله گروه های تجاری می تواند باعث ارتقاء روابط تجاری و بازرگانی بخش های خصوصی دو كشور شود.

مصطفی منصور در عین حال تصریح كرد: دو طرف باید تلاش كنند اگر مشكلی در زمینه مبادلات تجاری فراهم شد به گونه ای آن را بر طرف كنند تا این مناسبات گسترش یابد.

آساق**335





:: برچسب‌ها: شیکاگو , غروب ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: