10هزار واحد مسكونی در استان لرستان آماده واگذاری است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، دكتر 'حبیب الله دهمرده' روز یكشنبه در جریان سفر به شهرستان بروجرد و بازدید از طرح های عمرانی این شهرستان افزود: از این تعداد واحد مسكونی، یك هزار واحد آن در سطح شهرستان بروجرد آماده تحویل و واگذاری به افراد متقاضی فاقد مسكن است.

وی میانگین پیشرفت فیزیكی واحدهای مسكن مهر در شهرستان بروجرد را 80 درصد عنوان كرد و اظهار داشت: دستگاه های خدمات رسان در حوزه مسكن مهر بروجرد، موظف به ارایه خدمات مطلوب و كامل به مردم هستند.

استاندار لرستان در جریان بازدید از محور بروجرد - اشترینان نیز گفت: لازم است در اجرای این پروژه شتاب بیشتری به كار داده شود تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این محور باشیم.

دهمرده افزود: برای اجرای هشت كیلومتر از این طرح هیچ مشكل اعتباری وجود ندارد و از پیمانكار خواسته شده با جدیت در راستای تسریع در تعریض محور اقدام كند.

وی گفت: بر اساس تعهد پیمانكار، سه تا چهار كیلومتر از این محور ارتباطی از مجموع هشت كیلومتر باقیمانده تا پایان خردادماه امسال آماده خواهد شد.

به گفته وی، تاكنون برای اجرای این طرح هفت میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده و برای اتمام این طرح به همین میزان اعتبار نیاز است.

1625/320





:: برچسب‌ها: حیوانات , تایلند , آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 2706
|
امتیاز مطلب : 115
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: