كمبودها نباید ما را متوقف كند
نوشته شده توسط : zwembril

مثلاً در دو دهه پیش، چه كسي در نیروي هوائي حدس می زد كه این نیرو بتواند این همه امكانات براي خودش به وجود بیاورد و تولید كند؟ در بخش هاي دیگر هم همین جور. در بخش هاي فضائي ما، در بخش هاي پزشكي ما، در بخش هاي داروئي ما، در بخش هاي گوناگون علمي و فني ما، تا دو سه دهه پیش كي حدس میزد كه می شود این كارها را كرد؟

اما رفتند، جوانان ما همت كردند و شد. كارهائي شده است كه امروز دشمنان ما هم زبان به اعتراف می گشایند. البته دشمني می كنند، این را وسیله‌اي قرار می دهند براي سیاست هاي ایران‌ستیزي و ایران‌هراسي و اسلام‌هراسي و اسلام‌ستیزي، لیكن اعتراف می كنند به اینكه اینها هست.

من می خواهم به شما بگویم شما هم از اینكه كمبودهائي در بخش هائي وجود دارد، مطلقا پا عقب نكشید، بروید سراغ این كه از ظرفیت هاي تازه‌اي استفاده كنید در وجود خودتان، در استعداد خودتان، در ذهن و مغز خودتان، در توان سرپنجه‌هاي ماهر خودتان و آن كمبودها را از طرق دیگري جبران كنید. این عملي است، این شدني است.

ما در بخش هائي از بخش هاي صنعتي كشور مبتلا شدیم به تحریم. تحریم كنندگان خیال كردند حالا كه تحریم كردند، این بخش ها خواهد خوابید اما بعكس شد. تحریم موجب شد كه جوانان ما به فكر بیافتند كه خودشان آنچه را كه دشمن نمی خواهد به ما برسد، تولید كنند، تولید كردند. در مواردي بهترش را تولید كردند، كم‌هزینه‌تر، سبكتر، كارآمدتر.

* از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان و خلبانان نیروي هوایي ارتش (نوزدهم بهمن 1389)

فراهنگ**1003**1588





:: برچسب‌ها: به من ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: