پیكر سردارسوداگر در كنار یاران شهیدش در دزفول آرام گرفت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین كه با حضور محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار خوزستان, جمعی از مسوولان لشكری و كشوری ، سرداران ، امیران وفرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های معظم شهدا، و خانواده مرحوم حاج احمد سوداگر برگزار شد ، پیكر مطهر وی از محل آستانه متبركه سبز قبا تشییع شد.

در این آیین كه با نواختن مارش نظامی همراه بود همرزمان و دوستان سردار حاج احمد در حالی كه اشك ماتم می ریختند پیكر وی را بر دوش گرفته و در محوطه آستانه سبزقبا طواف دادند.

مردم دزفول با سردادن الله اكبر، لا اله الله، فریاد یا محمدا محمدی محمدا و با عزادرای و سوگواری مسیر آستانه متبركه سبزقبا تا بهشت علی دزفول را پیمودند و نسبت به مقام این سردار دفاع مقدس ادای احترام كردند.

سردار ' سید محمد باقر زاده ' رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین تشییع پیكر سردار سوداگر پیام تسلیت مقام معظم رهبری را قرایت كرد و گفت: آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم كشورمان طی پیامی در حق سردارحاج احمد سوداگر دعا كردند و به خانواده این شهید گرانقدر و مردم ولایتمدار شهرستان دزفول تسلیت گفتند.

پیام رییس ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نیز به مناسبت فقدان سردار بزرگ اسلام حاج احمد سوداگر در این آیین نیز قرایت شد.

نماز میت سردار حاج احمد سوداگر نیز در محل آرامستان بهشت علی دزفول به امامت آیت الله سید علی شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد و سپس پیكر این پیشكسوت دفاع مقدس در قطع شهدای بهشت علی دزفول به خاك سپرده شد.

538/8111





:: برچسب‌ها: پرنده , غذا , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: