امیدهای مان برای ماندن در لیگ برتر تمام نشده است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'اصغر شرفی' دوشنبه شب در كنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با تیم شهرداری تبریز اظهار كرد: 9 بازی تا اتمام رقابت ها باقیست و چه بسا با گرفتن حداكثر امتیازها از این بازی ها، تیم ما در میانه های جدول جای گیرد.

شرفی اضافه كرد: سرمربیگری در تیمی مثل مس سرچشمه كرمان جرات می خواهد و كار هر مربی نیست كه با بازیكنان جوان رو در روی تیم های بزرگ قرار گیرد.

وی با اشاره به رده ته جدولی تیمش گفت: جایگاه هجدهمی جدول به این معنی نیست كه ما از قبل بازنده هستیم بلكه می توانیم شگفتی ساز شویم و همانند متوقف كردن تیم ذوب آهن اصفهان، دیگر تیم ها را نیز متوقف كنیم.

شرفی همچنین با اشاره به بازی فردا (سه شنبه) مقابل تیم شهرداری تبریز اظهار كرد: برای بازی فردا، من و بازیكنانم هیچگاه به شكست فكر نكردیم و بیشتر از هر چیزی به آبرو و حیثیت تیم و باشگاه فكر می كنیم.

وی بیان كرد: برای بازی فردا از هر نظر آماده هستیم و این بازیكنان هستند كه با همت خود نتیجه را رقم خواهند زد.

شرفی خاطرنشان كرد: بازی فردا برای ما همه چیز نیست و مطمئن باشید اگر نتیجه را هم واگذار كنیم برای بازی های بعدی جنگنده تر ظاهر می شویم.

دیدار دو تیم فوتبال شهرداری تبریز و مس سرچشمه كرمان در هفته بیست و ششم مسابقه های فوتبال لیگ برتر، ساعت 15 فردا (سه شنبه)‌ در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برگزار می شود.

1589





:: برچسب‌ها: عروسی , برف ,
:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: