جوانان خلاق در سینما حمایت شوند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسم بزرگداشت داود رشیدی كه چهارشنبه شب در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره فیلم فجر برگزار شد، 'سیدمحمد حسینی' وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رسم ادب، شاخه گلی به این بازیگر سینما اهدا كرد.

همچنین رشیدی لوح تقدیر خود را از 'جواد شمقدری' معاون امور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت كرد.

رشیدی سپس گفت: از همه مردم ایران، هنرمندان، مسوولان و همه افرادی كه در كنار آنها در این خاك مقدس تا به امروز نفس كشیده ام، تشكر می كنم.

وی افزود: تشكر ویژه ای نیز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور سینمایی و دبیر جوان جشنواره فیلم فجر دارم.

بازیگر فیلم سینمایی 'كمال الملك' یادآور شد: دهه فجر جشن ملی ایرانیان است و به همه تعلق دارد. من به عنوان عضو كوچكی از اعضای خانه سینما، از مدیران و متولیان سینمایی كشور درخواست دارم كه مسایل پیش آمده درباره خانه سینما را با همدلی و تفاهم حل كنند، زیرا مهم پیمودن راه پر افتخار سینمای ایران به سمت سعادت است.

رشیدی افزود: سینما برای موفقیت به اعتماد نیاز دارد و می توانیم در سایه اعتماد، اتحاد و همدلی، مشكلات خانوادگی سینما را در محیطی صمیمی برطرف كنیم.

بازیگر فیلم سینمایی 'گلهای داوودی' با بیان آنكه اكنون شاهد حضور جوانان با استعداد در عرصه سینمای ایران هستیم، ادامه داد: دلگرمی و انگیزه این جوانان نیروی محرك سینمای كشور است و از مسوولان تقاضا دارم در كنار حمایت از سینمای كشور، جوانان و نیروهای خلاق سینمایی را فراموش نكنند.

رشیدی گفت: همچنین در كنار تمام حمایت ها، باید به هنرمندانی فكر كنیم كه نیاز به حمایت معنوی و مالی دارند.

'رسول صدر عاملی' كارگردان فیلم بزرگداشت داود رشیدی نیز در سخنانی گفت: حضور در كنار بازیگر بزرگی همانند داود رشیدی افتخار بزرگی است و سعادتمندم كه نخستین فیلم خود را با این استاد هنرور كار كردم زیرا از او بسیار آموختم.

وی ادامه داد: نه تنها سینما، بلكه هنرهای نمایشی نیز به داود رشیدی مدیون است و جمع بزرگی از بازیگران حاضر در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر، شاگردان وی در عرصه سینما و تئاتر هستند.

سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر 22 بهمن ماه پایان می یابد.

فراهنگ ** 1983 ** ا.خ ** 9173 ** 1071





:: برچسب‌ها: کلیسا ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: