جشنواره نظام مهندسی كشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست برگزار می شود
نوشته شده توسط : zwembril

'سیامك كلانی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا ایجاد اشتغال، ارتقای شرایط كارآفرینی در بخش كشاورزی، انتقال عملیاتی دانش نوین كشاورزی، ارایه چهره مطلوب از این بخش، اصلاح الگوی مصرف و استفاده بهینه از عوامل و نهاده های تولید، استاندارد‌سازی تغذیه عمومی جامعه را از دیگر اهداف جشنواره نظام مهندسی عنوان كرد.

وی گفت: برنامه اصلی این جشنواره مهندسی سازی ، مدیریت زنجیره بخش كشاورزی منابع طبیعی و محیط زیست با ایجاد مركز اجرای تحلیل داده‌های نوین كشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست است.

دبیر جشنواره نظام مهندسی كشاورزی تصریح كرد: رییس كمیسیون كشاورزی مجلس به عنوان دبیر كمیته علمی و نایب رئیس اول و دوم كمیسیون كشاورزی جزو اعضای شورای سیاست گذاری این جشنواره به شمار می روند.

وی ادامه داد: این جشنواره در سه محور فرهنگی، علمی و مهندسی‌ سازی كشاورزی برگزار می شود و فعالان عرصه كشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند.

كلانی با بیان اینكه جشنواره نطام مهندسی كشاورزی در اواخر بهار سال آینده برگزار می شود، افزود: به سه نفر برتر این جشنواره تندیس گندم طلایی، نقره‌ای و برنزی اهداء خواهد شد.

وی اظهار داشت: همچنین در این جشنواره از مخترعان، مكتشفان و چهره‌های ماندگار عرصه كشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست تقدیر می‌شود.

اقتصام**9186 **1561





:: برچسب‌ها: سیاتل , روز , سان فرانسیسکو ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: