رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ری: با یك نامزد متخلف برخوردشد
نوشته شده توسط : zwembril

'حسن خدادادی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امكانات تبلیغاتی این نامزد جمع آوری و برخورد قانونی با وی نیز صورت گرفت.

وی با بیان اینكه زمان قانونی تبلیغات نامزدها از چهارم تا 10 اسفند ماه است، خاطر نشان كرد: نامزدهای انتخاباتی ضمن رعایت قانون می بایست در زمان تعیین شده كار تبلیغاتی خود را انجام دهند.

خدادادی با بیان اینكه هیات بازرسی شهرستان با تمام مواردی كه با قانون مغایرت داشته باشد برخورد و رسیدگی می كند، یادآور شد: مسوولیت اصلی این هیات مراقبت و صیانت از آراء مردم است.

وی همچنین خاطر نشان كرد: با هماهنگی ستاد انتخابات استان تهران برای هیات بازرسی شهرستان ری 600 نفر بازرس، شامل 40 سربازرس، 50 بازرس ویژه،410 بازرس و تعدادی نیز به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است.

رییس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ری ادامه داد: كار آموزش بازرسین انتخابات در این شهرستان با همكاری ستاد انتخابات استان تهران در حال انجام است.

406 صندوق رای در شهرستان ری شامل 308 صندوق در مناطق شهری و 98 صندوق در مناطق روستایی برای جمع آوری آرا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

شهرستان ری از چهار بخش مركزی، كهریزك، خاوران و فشافویه تشكیل شده و تعداد صندوق های رای ثابت 373 صندوق و 33 صندوق رای نیز به صورت سیار برای جمع آوری آراء مردم پیش بینی شده است.

688/ 699





:: برچسب‌ها: ایتالیا , روز , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
z در تاریخ : 1390/11/26/3 - - گفته است :
http://www.irancn.com?rgm=zolfaghar


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: