تأمین مالی پروژه بزرگراه ماهان- بم – رستم آباد توسط بانك توسعه اسلامی
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی و فنی ایران،'سعید خانی اوشانی'با اشاره به این كه طول مسیر بزرگراه ماهان – رستم آباد 190 كیلومتر است،اظهار داشت: بخشی از احداث بزرگراه توسط بانك توسعه اسلامی تامین مالی خواهد شد و مابقی آن توسط پیمانكاران ایرانی و با بودجه دولت ایران در حال ساخت است.

مدیركل دفتر وامها در ادامه افزود: تامین مالی پروژه مذكور توسط بانك توسعه اسلامی به روش استصناع می باشد كه در این شیوه فقط عملیات ساخت بدون تعهد در مورد خرید مواد لازم برای اجرای پروژه توسط بانك تأمین مالی می شود.

وی همچنین در ادامه یادآور شد: تحت این نوع شیوه تأمین مالی، تملك پروژه مذكور پس از ساخت با بانك توسعه اسلامی است كه پس از پایان باز پرداخت اقساط پروژه مالكیت آن به دولت ایران منتقل می شود.

این مقام مسئول در پایان بیان داشت: پس از بازگشت هیات اعزامی به مقر بانك توسعه اسلامی، صورتجلسه مذاكرات و توافقات صورت گرفته درخصوص اجرای این پروژه برای بررسی و اظهار نظر به ستاد بازسازی بم ارسال و پس از تأیید طرفین امضا خواهد شد و سپس در نیمه اول سال 1391 در دستور كار تصویب هیات مدیره آن بانك قرار خواهد گرفت.

اقتصام ** 9123 **1319





:: برچسب‌ها: سفید , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: