سرمربی شهرداری تبریز: چند بازیكن را از تیم كنار می گذارم
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا،‌ 'علی اصغر مدیرروستا' كه به شدت از عملكرد بازیكنان خود ناراحت بود، شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار كرد: به دلیل تكراری شدن حرف هایم در خصوص تیم و عدم تغییر روند تیمی، نمی خواستم در كنفرانس مطبوعاتی حاضر شوم.

وی اضافه كرد: تا كی بازیكنان یك تیم نباید از موقعیت ها به خوبی استفاده كنند و یا پس از خوردن گل و در دقایق پایانی به بازی برگردند.

مدیرروستا گفت: تساوی در خانه هیچ ارزشی برای تیم ندارد، از این رو در این بازی تصمیم گرفتم بازیكنان را جریمه كنم و تعدادی از آنها را نیز از تیم كنار بگذارم.

وی بدون اینكه به نام بازیكنی اشاره كند، اظهار كرد: سعی خواهم كرد در ادامه رقابت ها و پس از برگزاری اردوی تداركاتی در تعطیلات پیش آمده از بازیكنان تیم امید استفاده كنم.

مدیرروستا همچنین عملكرد خط دفاعی شهرداری در بازی امروز را پراشتباه ترین روز این خط عنوان كرد و گفت: زمانی كه مس سرچشمه در نیمه نخست حملات خود را آغاز كرد، بازیكنان خط دفاعی سراسیمه به دفع توپ پرداختند و در یكی از این حملات نیز گل دریافت كردند كه اصلا قابل قبول نبود.

وی بیان كرد: نحوه بازی برخی از بازیكنان نیز در نیمه نخست مرا مجبور كرد تا دو تعویض اجباری در تیم انجام دهم و این تعویض ها تمام سیستمی را كه برای این بازی طراحی كرده بودم به هم ریخت.

وی همچنین دلیل اصلی كاهش تماشاگر و استقبال نكردن از بازی های خانگی تیم شهرداری تبریز را كه در این بازی به كمتر از یك صد نفر تقلیل یافته بود، نتیجه نگرفتن تیم عنوان كرد و افزود: اگر شهرداری می توانست در بازی های گذشته در خانه نتیجه بگیرد مسلما امروز بیش از 10 هزار نفر از بازی های خانگی تیم استقبال می كردند و وضعیت طور دیگری می شد.

شهرداری تبریز كه در نیم فصل دوم نتوانسته بردی در خانه كسب كند در بازی مقابل مس سرچشمه نیز به این روند ادامه داد و با نتیجه مساوی یك بر یك متوقف شد.

این تیم هم اكنون با 27 امتیاز از 26 بازی و به لطف یك بازی بیشتر نسبت به تیم مس كرمان 27 امتیازی در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

7233/587

1589





:: برچسب‌ها: کنسرت , ماکرو ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: