معاون دبیركل حزب الله: تهدیدها را تنها در میدان جنگ پاسخ خواهیم داد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از بیروت،شیخ'نعیم قاسم'معاون دبیركل حزب الله لبنان روز سه شنبه در مراسمی در بیروت با اشاره به هجوم علیه محور مقاومت گفت: چون محور مقاومت امروز در برابر هجوم گسترده توطئه دشمنان قرار گرفته، از این رو به طور طبیعی درموضع دفاع از خود قرار دارد.

وی افزود:رژیم صهیونیستی باحمایت آمریكا و غرب همچنان به تهدیدهای خود علیه ایران و كشورهای مقاوم منطقه ادامه می دهد ولی هنگامی كه مقاومت سخن از دفاع از خود در برابر توطئه های خارجی به میان می آورد،در معرض سیل انتقادها و واكنش ها قرار می گیرد.

نعیم قاسم با اشاره به پیروزی های درخشان مقاومت در منطقه تصریح كرد: مقاومت به لطف خدا و با وجود نیروی اندك و كثرت دشمنان توانست علیه رژیم صهیونیستی پیروز شود و حماسه بزرگی را در منطقه خلق كند.

نعیم قاسم با اشاره به نفوذ شعارهای مقاومت درمیان مردم منطقه افزود: مقاومت از طرح شعارهای خود میان مردم منطقه ابایی ندارد چراكه این شعارها میان مردم و دوستداران مقاومت رخنه كرده و مردم با شعارهای آنان آشنایی كامل پیدا كرده اند.

معاون دبیركل حزب الله گفت: سطح موفقیت های مقاومت به جایی رسیده كه حتی مورد سئوال و پرسش دشمنان قرار گرفته است.

نعیم قاسم با اشاره به آمادگی مقاومت در برابر بروز هرگونه جنگ احتمالی در آینده تصریح كرد:مقاومت در بالاترین سطح آمادگی خود به سر می‌برد و اگر این آمادگی نبود،رژیم صهیونیستی اینك به صورت آشكار وارد خاك و خانه ما شده بود و به كشتار و قتل مردم دست می زد.

معاون دبیركل حزب الله تأكید كرد:ما امروزه از سوی استكبار جهانی كه از رویارویی نظامی با مقاومت درمانده ،با به راه انداختن جنگ نرم در معرض خطر بزرگی قرارگرفته ایم.

وی با اشاره به نقش رسانه های سرسپرده در نشر اخبار دورغ علیه مقاومت گفت: رسانه های سرسپرده دنیا امروز در تلاش هستند حقایق مقاومت را از دیده افكار عمومی مردم جهان پنهان كنند و حقایق را گونه ای دیگر به مردم جهان معرفی كنند ولی ما نباید فریب این گونه توطئه ها را بخوریم.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اوضاع داخلی لبنان ادامه داد:با توجه به رویدادهای منطقه، ما به وجود ثبات و استقرار در لبنان ایمان داریم و در جهت ایجاد آن تلاش می كنیم.

وی افزود:حفظ لبنان از تهدیدها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی از اولویت های مهم مقاومت است.

نعیم قاسم با توجه به اوضاع جاری منطقه گفت:آمریكا سعی می كند سوار بر موج انقلاب های منطقه،پایان این انقلاب ها را به نفع خود تمام كند ولی مردم بیدار منطقه می كوشند خود را از شر توطئه های آمریكا و رژیم صهیونیستی در امان نگه دارند.

از سوی دیگر سید 'هاشم صفی الدین' رییس شورای اجرایی حزب الله نیز طی مراسمی در بیروت با اشاره به توطئه غرب و برخی كشورهای عربی علیه كشورهای مقاوم منطقه گفت: برخی از كشورهای عربی با وجودحمایت های گسترده كشورهای غربی در ضربه زدن به مقاومت در منطقه، دچار شكست شده اند.

وی با اشاره به پیشرفت های علمی ایران افزود: درحالی‌كه نظام های دیكتاتور منطقه، مردم خود را در جهل و نادانی نگه داشته اند، جمهوری اسلامی ایران، نور معرفت و علم را در میان ملت خود گسترش داده است.

خاورم*2023**1030





:: برچسب‌ها: درخت , توکیو , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: