کارلوس توز: مانچینی با من 'مثل سگ' رفتار کرد
نوشته شده توسط : zwembril
توز و مانچینی

توز بعد از چندین ماه اختلاف با مانچینی و دوری از مسابقات به منچستر بازگشته است

کارلوس توز در آستانه بازگشت به ترکیب تیم منچستر سیتی گفته روبرتو مانچینی با او 'مثل سگ' رفتار کرده است.

توز بعد از امتناع از بازی مقابل بایرمونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در سپتامبر گذشته، در هیچ مسابقه‌ای بازی نکرده و پیش از بازگشتش به منچستر، از ۷ نوامبر گذشته بدون اجازه باشگاهش در آرژانتین بسر برده است.

توز که مدعی شده مانچینی او را تحقیر کرده، روز دوشنبه گفت: "من آماده‌ام به تیم برگردم و برای پیروزی تیم حداکثر تلاشم را بکنم".

منچسترسیتی منتظر گزارش آمادگی جسمی توز است. مانچینی هم که قبلا گفته بود "کار توز با این باشگاه تمام شده"، اکنون می‌گوید توز می‌تواند به سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند.

اما هنوز مشخص نیست که باشگاه نسبت به برخی از صحبت‌های توز در مصاحبه طولانی‌اش با تلویزیون آرژانتینی فاکس اسپورتز چه واکنشی خواهد داشت.

کارلوس توز

کارلوس توز در بازی مقابل بایرمونیخ از بازی کردن امتناع کرد

توز در آن گفت‌وگو اظهار کرده که: "من واقعا فکر می کنم که اشتباهی نکردم، اما اگر (باشگاه فکر می‌کند) من مقصرم، عذرخواهی می‌کنم. و اگر این درست باشد که مانچینی از بازگشت من استقبال می‌کند، البته من هم از این موضوع خوشحالم. اما اگر فقط این حرفها برای رسانه‌ها گفته شده، جواب من نه است".

پیشینه مشکلات توز با منچسترسیتی

سپتامبر 2011 - مانچینی به دلیل امتناع توز از بازی کردن، خواستار پایان حضور توز در ترکیب منچسترسیتی شد

اکتبر 2011 - توز به تخطئی از قرارداد محکوم شد و به پرداخت نشدن چهار هفته حقوقش جریمه شد. البته بعدا جریمه به دو هفته کاهش یافت

نوامبر 2011- توز از حضور در تمرینات تیم خودداری کرد

دسامبر 2011- درخواست رسمی آث میلان برای انتقال توز رد شد

ژانویه 2012- مذاکرات انتقال توز به آث میلان شکست خورد

ژانویه 2012- فصل انتقالات بدون نتیجه برای توز به پایان رسید

فوریه 2012- مانچینی نام توز را به لیست 25 نفره باشگاه اضافه کرد

فوریه 2012- باشگاه منتظر نتیجه تست آمادگی جسمی و حضور توز در زمین تمرین

توز در تشریح شرایط روز بازی با بایرمونیخ،گفته: "من در وضعیت روحی بدی بودم، وقتی دو هیچ عقب بودیم نایجل دی یونگ به جای ژکو وارد زمین شد، تصور من این بود که با این تعویض، تیم قرار است دفاعی بازی کند برای همین روی نیمکت راحت نشستم. ژکو هم که بیرون آمد خیلی عصبانی بود و چون تونل خروجی بسته بود مجبور شد کنار مانچینی بشیند. آنها شروع کردند به مشاجره؛ ژکو بوسینیایی حرف می‌زد و مانچینی به ایتالیایی فحش می‌داد. واقعا وضع افتضاحی بود".

توز افزود: "در آن شرایط من رفتم و روی نیمکت نشستم. اما مانچینی ندید که من به سمت نیمکت برگشته ام، چون داشت جرو بحث می‌کردم. اما وقتی سرش را برگرداند و مرا دید می شود تصور کنید که چه پیش آمد. او در وسط مشاجره، به من گفت تو به گرم کردن ادامه بده. انگار که دارد با یک سگ حرف می‌زند. وقتی مانچینی با آن لحن با من صحبت کرد من گفتم 'نه من بازی نمی کنم'. من واقعا می‌خواستم بازی کنم اما مربی به دلیل مشاجره‌اش با ژکو عصبانی بود".

توز افزوده: "سپس مانچینی شروع کرد به فحش دادن به من و با اینکه من کاملا خونسرد و آرام بودم، او حرف‌های بسیار زشتی به من زد".

توز و مانچینی

توز با وجود ابراز تمایل به بازگشت به ترکیب تیم، به شدت از مانچینی انتقاد کرده است

منچسترسیتی توز را به دلیل ماندن در آرژانتین و بازنگشتن به منچستر ، ۱.۲ میلیون پوند جریمه کرد و حقوق (هفته‌ای دویست هزار پوند) او را نیز از آن موقع نپرداخته است. با اینکه گزارش‌هایی مبنی بر پیوستن او به اینتر میلان، آث میلان، و پاری سن ژرمن در فصل انتقالات زمستانی بود، اما اتفاقی نیافتاد.

قراداد توز تا ژوئیه ۲۰۱۴ است و با وجود ابراز تمایل به بازگشت به تیم، معلوم نیست که هواداران سیتی چه واکنشی نشان خواهند داد.

توز می‌گوید به هوداران اطلاعات غلطی داده‌اند: "وقتی به آنها گفتند من نخواستم که برای تیم بازی کنم، طبیعی است که آنها علیه من شوند. من واقعا نفهمیدم چرا چنین شد. من که با تمام وجود برای تیم زحمت کشیده بودم، وقتی دیدم پیراهنی را که نام من روی آن بود آتش می‌زدند و شعارهای توهین آمیز علیه من می‌دادند، واقعا اذیت شدم. من هرچه در توان داشتم برای تیم گذاشتم. اما بالاتر از همه چیز من عاشق فوتبال هستم و می‌خواهم بازی کنم".





:: برچسب‌ها: خانواده , سفر , مکزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: