فقط جبهه حامیان ولایت اصالت دارد!
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش 'خبرهای یك' ایرنا، حجت الاسلام 'عبدالصمد مشكینی' در نشست خبری جبهه حامیان ولایت افزود: این جبهه با داشتن چهار سال فعالیت مداوم به صورت جلسات هفتگی از با سابقه ترین جبهه هاست.

وی پاسخگو بودن نمایندگان بعد از انتخاب شدن را مهم ترین اولویت برنامه های جبهه حامیان ولایت دانست و ادامه داد: نمایندگانی كه پاسخگو نبوده اند از لیست این جبهه حذف شدند.

دبیركل جبهه حامیان ولایت شعار انتخاباتی این گروه را ' اخلاق، اقتصاد، مردم، عدالت و ولایت' بیان كرد.

مشكینی در پاسخ به سوالی مبنی بر این كه آیا یك نامزد خط خورده از لیست جبهه متحد اصولگرایان در لیست جبهه حامیان ولایت قرار دارد، گفت: وی افراط و تفریط زیادی دارد و قطعا در لیست ما نیست.

دبیر كل جبهه حامیان ولایت به سوال منابع هزینه‌های تبلیغاتی جبهه این گونه پاسخ داد: نه از كسی پول گرفتیم و نه خود داوطلب هستیم.

وی به اندك بودن هزینه های تبلیغاتی این جبهه اشاره كرد و گفت: نیروی انسانی رای دهنده، بزرگترین سرمایه این جبهه است بنابراین كمك های مردمی تأمین كننده این هزینه های اندك است.

سیام**1429**2026





:: برچسب‌ها: نور ,
:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
امیر در تاریخ : 1390/12/2/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز من کارم والپیپر است و میتونم بهترین والپیپر های که هیچ کس نداره رو به تو بدم و فقط برای تو کار کنم هفته ای 100ه هزار تومان خوبه یه 3 روز اگه بخوای برات ازمایشی کار کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: