27 كشور در سومین اجلاس جاده ابریشم شركت می كنند
نوشته شده توسط : zwembril

صادق نجفی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی این اجلاس گفت: تجار كشورهای تركیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، روسیه، اوكراین، بلاروس، چین، كره جنوبی، آلمان، اتریش، ایتالیا، هندوستان، پاكستان، افغانستان، تاجیكستان، قزاقستان، قرقیزستان، ازبكستان، بلغارستان، مجارستان، عراق، سوریه و لبنان به این اجلاس دعوت شده اند.

وی با اشاره به مشاركت استانهای شمالغرب كشور در برگزاری این اجلاس افزود: از تجار و فعالان اقتصادی برخی دیگر از استانهای كشور از جمله فارس، اصفهان ، خراسان و تهران برای حضور در این اجلاس دعوت خواهد شد .

نجفی با اشاره به دعوت از سفرای ایران در خارج از كشور و سفرای كشورهای دیگر در ایران به این اجلاس گفت: در خصوص حضور مسوولین دولتی در خارج از كشور نیازمند رایزنی بیشتر و همكاری وزارت امور خارجه كشورمان هستیم.

وی از ارسال فراخوان برای هشت هزار واحد صنعتی استان به منظور حضور در این اجلاس خبرداد و گفت: معاون اول رییس جمهور، وزیر تجارت، صنعت و معدن و رییس اتاق بازرگانی ایران از میهمانان ویژه این اجلاس خواهند بود.

نجفی از راه اندازی سامانه اینترنتی این اجلاس به نشانی www.tabrizslikroad.com خبرداد و گفت: توانمندی های استان، زمینه های سرمایه گذاری و فرم ثبت نام در این سامانه قرار گرفته است.

این اجلاس با همكاری سازمان بازرگانی استان، اتاق بازرگانی تبریز، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، سازمان تجاری صنعتی منطقه آزاد ارس و شهرداری تبریز، سوم تیر ماه سال آینده در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

7232/587





:: برچسب‌ها: هنر , غروب , پرندگان ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: