حذف شركت های خدماتی به نفع اشتغال نیست
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، 'امیر هوشنگ صادقی' در دومین نشست اعضای انجمن های صنفی كارفرمایی شركت های خدماتی استان تهران كه در محل كانون توحید برگزار شد، افزود: حذف شركت های خدماتی مغایر با مواد 17،18 و 24 قانون خدمات مدیریت كشوری است.

وی با اشاره به ضرورت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از سوی شركت های خدماتی، اظهار كرد: شركت های خدماتی باید هرچه سریع تر به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده اقدام كنند.

صادقی افزود: در مصوبه اخیر هیات وزیران مبنی بر حذف شركت های خدماتی ذكر نشده كه كار در قالب های حجمی انجام شود و یا اینكه شركت هایی تامین كننده نیروی انسانی باید لغو قرارداد كنند و كارگران این شركت ها به شكل مستقیم با دستگاه مربوطه قرارداد كاری امضا كنند.

به گفته رییس انجمن صنفی شركت های خدماتی و فنی مهندسی استان تهران، براساس این مصوبه امور خدماتی پشتیبانی در قالب كدهای هفت گانه حجمی قانونی بوده و این تصویب نامه به طور صرف در خصوص قراردادهای تامین نیروی انسانی است.

صادقی معتقد است: مصوبه اخیر در وهله نخست شاید برای كارگران از این لحاظ كه با دستگاه ها به طور مستقیم قرار داد می بندند، خوشایند باشد، اما در نهایت بار مالی زیادی را بر دولت تحمیل می كند. دولت اگر كارهای خود را به پیمانكاران بدهد هزینه های خود را كاهش و نقش نظارتی خود را افزایش داده است.

به گفته وی، با اجرای مصوبه اخیر نه تنها بدنه دولت بزرگ تر می شود، بلكه توقعات كارگران نسبت به گذشته افزایش بیشتری می یابد كه دولت باید پاسخگوی آنها باشد.

صادقی گفت: در صورتی كه قراردادها حجمی باشد فعالیت شركت ها ادامه می یابد، اما در صورتی كه شركت ها فقط تامین كننده نیروی انسانی برای دستگاه ها باشند، قراردادهای آنها با دستگاه ها لغو خواهد شد.

وی اظهار داشت: هم اكنون 23 هزار شركت خدماتی در سطح كشور فعال هستند كه هركدام تا 10 نفر كارمند دارند.

صادقی در پایان افزود‌: در زمان حاضر حدود سه میلیون نفر از شاغلان كشور از طریق شركت های خدماتی به كار اشتغال دارند كه با حذف شركت های خدماتی این نیروهای كار باید به طور مستقیم با دولت قرارداد منعقد كنند .

اقتصام ** 9123 **1601





:: برچسب‌ها: زمستان ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohamad در تاریخ : 1390/12/5/5 - - گفته است :

موبایل مجانی بگیرید, به خدا راسته, مطمئن باشید.
سلام یک ماه پیش به من ایملیی اومد که باور نکردم چی بود؟ موبایل رایگان: همینطور هست من هم باور نکردم فکر کردم که مثل همه تبلیغات الکی و دروغ. تیری در تاریکی زدم خوندم و عضو شودم حالا گوشی برام اومد به خاطر همین میگذارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 3 هفته هست گوشی که من انتخاب کرده بودم سامسونگ Galaxy s II بود. دروغ نیست واقعیت داره عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود.و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل،کنسولهای بازی، mp3 player و تبلت و... دریافت کنید. مثلا k800 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 تا دوست ندارین? اگر Galaxy s II بخوای 38 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی. اگر iphone 4بخوای باید 42 نفر زیر مجموعه جمع کنی. هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره . به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند. تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند. موبایل مجانی مراحل کار: ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت بشید :
http://www.xpango.com/?ref=92665800
بعد بر روی چیزی که می خواهید انتخاب کنید (موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم-لب تاپ-تبلت) کلیک کنید سپس روی گزینه Sign up Now یا register که با رنگ سبز و آبی در بالای صفحه نوشته بروید و : ثبت نام وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید :First name نام خود را بنویسید. :Last name نام خانوادگی خود را بنویسید. :Emailآدرس ایمیل خود را وارد کنید. (ایمیل شما باید واقعی باشد چون برای تکمیل ثبت نام بهش نیاز دارید( password برای خود پسورد انتخاب کنید. :Address1 . آدرس خود را دقیق به انگلیسی بنویسید. نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به آدرستان ارسال خواهد شد: لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید،در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید :Town/Cityشهر خود را بنویسید. :County/Stateنام استان خود را بنویسید. Country: نام کشور خود را انتخاب کنید. :Free Giftنام هدیه را انتخاب کنید، post Code/Zipدر این قسمت کد پستی منزل خود را وارد کنی 92653149:Referral IDدر این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید)وجود این کد الزامی است). در قسمت Term and Condintion یک تیک بزنید نحوه پر کردن فرم ثبت نام. توجه : اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد . اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیاد، به ایمیلتان آدرسی میاد بر روش کلیک کنید تا ثبت نامتون تکمیل بشه و بعد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در آن موجود است. شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند زیر مجموعه ی شما خواهد شد. بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه ی شما قرار گرفت و فعال شد(زیر مجموعه گرفت) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید آن را درخواست بدهید تا ارسال شود



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: