استقرارتاكسی های صلواتی برای جابجایی مردم در محدوده دانشگاه تهران
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا استان تهران از خیابان های اطراف دانشگاه تهران، خودروهای صلواتی شامل تاكسی و ون، در جای جای خیابان هایی كه فاصله زیادتری با دانشگاه دارند، مستقر شده و جمعیت مشتاق را به سمت دانشگاه تهران می برند .

این تاكسی ها و ون ها با نصب پلاكاردهایی به مشتاقان یادآور می شوند كه می توانند با آنها مسیر دانشگاه را زودتر طی كرده و به نماز برسند.

تمام خیابان های منتهی به دانشگاه تهران از حضور خودروهای شخصی بند آمده و تردد غیر ممكن شده است و همه مشتاقان نماز جمعه هرجا كمی راه می یابند، خودرو خود را پارك كرده به سمت دانشگاه می دوند.

دور تا دور خیابان های استاد نجات الهی، میدان فردوسی، خیابان سپهبد قرنی، خیابان جمهوری و خیابان های دیگر مملو از اتوبوس های شركت واحد است تا مشتاقان نماز جمعه را بعد از پایان نماز جابجا كنند.

نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام خیابان های اطراف حضور پررنگی دارند و بی وقفه كار هدایت ترافیك را برعهده دارند تا مردم زیاد در ترافیك ناشی از ازدحام مشتاقان نماز نمانند.

نیروهای آتش نشان نیز در جای جای خیابان ها مستقر هستند كه اگر خدای ناكرده كسی دچار حادثه ای شد در اسرع وقت به كمك وی شتابند.

تهرام/9977/ /1556/1647





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 281
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 14 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: