خبرهای كوتاه ورزشی
نوشته شده توسط : zwembril

'ناصر شریفی' سرپرست این تیم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان كرد: با توجه به موافقت هایی كه با برخی مسوولان استان و باشگاه صبای قم صورت گرفته، در این فصل با نام 'امید صبای قم' به میدان می رویم.

وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتسال امید صبای قم از دوشنبه هفته آینده در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان زیر نظر علی شریفی آغاز خواهد شد.

** ساری - مدیرعامل تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدار تیم های فوتبال نساجی و برق شیراز از هفته بیستم لیگ دسته اول فوتبال كشور به دلیل تشخیص داور مسابقه مبنی بر نامناسب بودن زمین بازی به تعویق افتاد.

' احمد سعادتمند ' به خبرنگار ایرنا گفت: در شرایطی كه دو تیم خود را برای آغاز این بازی آماده كرده بودند ، ' محسن تركی ' داور سرشناس فوتبال كشور ، زمین فوتبال شهید وطنی قائمشهر را برای برگزاری این بازی مساعد ندانست و این دیدار با 24 ساعت تاخیر و در صورت تایید مجدد داور ، عصر فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود سه هزار تماشاگر مشتاق قائمشهری هم كه خود را آماده تماشای این دیدار كرده بودند ، دست خالی به خانه هایشان بازگشتند.

**ارومیه - در رقابت های هفته سیزدهم لیگ دسته یك فوتسال كشور، تیم ماكو جوان در یك دیدار خانگی مقابل استیل آذین تهران شكست خورد.

در این دیدار كه عصر چهارشنبه در حضور بیش از دو هزار تماشاگر در سالن ولیعصر(عج) ماكو برگزار شد تیم ماكو جوان در برابر میهمان خود با نتیجه نزدیك 3 بر 2 شكست را پذیرا شد.

در این دیدار 'بهنام حسن زاده' در دقیقه 37 و 'علی ابراهیم زاده' در دقیقه 14 برای ماكو جوان گلزنی كردند.

** ساری - مدیرعامل نساجی مازندران گفت : پیروزی در دیدار عصر امروز مقابل برق شیراز شرایط را برای بازگشت تیم به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال كشور هموار خواهد كرد .

' احمد سعادتمند ' صبح روز پنجشنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید این تیم افزود : با توجه به شرایط جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال كشور توانایی رسیدن به جمع تیم های مدعی و كسب سهمیه برای حضور در مرحله پلی آف این رقابت ها را داریم.

** بندرانزلی - یك دوره رقابت های فوتسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر بین پیشكسوتان بالای 50 سال در شهرستان بندرانزلی برگزار و تیم های برتر معرفی شدند .

رییس هیات فوتبال شهرستان بندرانزلیدر این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات شش تیم به مدت 9 روز در سالن ورزشی زنده یاد ربیعی با یكدیگر به رقابت پرداختند .

'محمود رمضانی پور' اضافه كرد: این مسابقه ها در دو گروه و در مرحله نخست به صورت دوره ای و در مرحله دوم به صورت حذفی برگزار شد.

** اهواز- ازسری مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران وازهفته بیست وچهارم عصر پنجشنبه یك بازی در اهواز انجام شد كه طی آن دو تیم ملی حفاری وپرسپولیس تهران به نتیجه مساوی رضایت دادند.

دراین مسابقه كه درسالن شهرك نفت اهواز انجام شد دو تیم به نتیجه مساوی پنج بر پنج رضایت دادند.

تیم فوتسال ملی حفاری با این تساوی 42 امتیازی شد وكماكان دررده چهارم جدول باقی ماند.

** بندرانزلی – تیم فوتبال ملوان در یك دیدار دوستانه عصر پنجشنبه با نتیجه شش بر صفر سرخ پوشان رشت را شكست داد

این مسابقه، بنا به پیشنهاد باشگاه ملوان و در زمین ورزشی شهید نامجوی حسن رود در شهرستان انزلی برگزار شد.

گل های ملوان را مهران جعفری در دقیقه 11 ، محمد نزهتی در دقیقه 35 ، مهدی دغاغله در دقایق 46 و 75 ، مجتبی انصافی در دقیقه 62 و هادی عزیزی در دقیقه 90 به ثمر رساندند .

ورزشی**1542





:: برچسب‌ها: عکس ها ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: