مسابقات قرآن و اذان كاركنان شركت پخش فرآورده های نفتی كشوربا معرفی نفرات برتر درمشهد پایان یافت
نوشته شده توسط : zwembril

مسوول دارالقرآن كریم این شركت در حاشیه این مسابقه ها در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا افزود: این مسابقه ها كه با شركت 275 نفر در رشته های حفظ تخصصی و مفاهیم قرآن ، قرائت، ترتیل، اذان و نهج البلاغه برگزار شد.

'محسن قاسمی' گفت: شركت كنندگان در شش گروه سنی شامل مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دانشجو و كاركنان در دو بخش خواهران و برادران با هم به رقابت پرداختند و در پایان سه نفر در هر گروه سنی هر رشته به عنوان نفرات برتر تقدیر شد.

در رشته حفظ سه جزء 'محمد بیات' از كرمانشاه و 'هما محمدی' از اصفهان، حفظ و مفاهیم 'علی روغنی' و 'نسرین امیریان' از اصفهان و كرمانشاه، 'علیرضا دریكوند' از لرستان و 'هانیه رحیمی' از شهید تند گویان تهران، 'یاسر ارجمند' و 'مهری حاج محمد علی' ستاد پخش استان تهران ، 'حسین آزادی' و 'پروین یاری' از تهران و تبریز رتبه های نخست را كسب كردند.

در بخش حفظ پنج جزء 'كورش نراقی پور' و 'زهرا محبیان' از زنجان و 'ندا امیرخانی' اصفهان، در 20 جزء 'فاطمه محمد خانی' از شاهرود و حفظ كل 'سمیه وظیفه شعاع' اول شدند.

همچنین 'احمد رضا تیموری' از اراك و 'ملیحه نصیری' از مركزی در حفظ و مفاهیم مقام نخست را كسب كردند.

در رشته نهج البلاغه هم 'سید رامتین محمدی' و احمد رضا صادقی' هر دو از اراك و 'كوثر نامداری' از كرمانشاه، 'هادی خلیلی' از تهران، و 'ازهار احمد رضا' از استان مركزی به رتبه های نخست دست یافتند.

در بخش ترتیل 'حسین نجفی' و 'سیده مهدیه صفوی' از كرمانشاه و زنجان ، 'سید معین صلواتی' از مشهد، 'راضیه نیك فرجام' از بوشهر و 'وداد میاحی' از آبادان رتبه های نخست را كسب كردند.

رتبه های نخست رشته مقاله نویسی قرآنی هم توسط 'مصطفی ثابت موفق' و 'مریم كلوانی' از مشهد و اراك، 'مهدی مومن زاده' و 'الهه امیری' هر دو از فارس و در رشته قرائت توسط 'مصطفی جوادی' از تبریز به دست آمد.

7490/659/587





:: برچسب‌ها: ساحل , سفید , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: