بانوان اسكی باز ایران در رقابتهای آسیایی جوانان در دیزین 11مدال كسب كردند
نوشته شده توسط : zwembril

' مهین ساوه شمشكی ' روز جمعه در آیین اختتامیه این رقابتها در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: فروغ عباسی با دو طلا و یك نقره، نجمه زالی سه نقره و یك برنز، شكوفه كیا دربندسری دو برنز، ساینا ساوه شمشكی یك برنز و صدف ساوه شمشكی با یك برنز، بانوان مدال اور ایران در این رقابتها بودند.

وی اضافه كرد: انجام برنامه های آموزشی، تمرینات مستمر و برگزاری اردوهای آمادگی برای بانوان اسكی باز در پیست های اسكی دربندسر و شمشك در استان تهران و دیزین در استان البرز زمینه این موفقیت بانوان اسكی باز را فراهم كرد.

ساوه شمشكی بیان داشت: برگزاری مسابقات ملی و رقابتهای لیگ كه امسال به صورت برنامه ریزی شده و منظم تر از قبل انجام شد از علل دیگر این موفقیت و پشتوانه سازی خوبی برای رقابت بانوان اسكی باز ایرانی در برون مرزی خواهد بود.

وی یادآور شد: اكنون حدود 80 بانوی اسكی باز برای مسابقات ملی، لیگ و برون مرزی در رده های سنی مختلف از نونهالان تا بزرگسالان ساماندهی شده اند.

ساوه شمشكی گفت: با توجه به این ساماندهی و برنامه های آموزشی و تمرینات مستمر در دست اجرا، انتظار داریم در آینده مسابقات ملی، لیگ و برون مرزی شاهد موفقیت بیشتر بانوان اسكی باز میهن اسلامی باشیم.

بیست و یكمین دوره مسابقات اسكی قهرمانی جوانان آسیا با شركت 9 تیم آسیایی و سه تیم از ایران در پیست بین المللی دیزین كرج در سه روز گذشته در فضایی آرام، هوایی مناسب و آفتابی برگزار شد و از سطح بالایی برخوردار بود.

در این دوره از رقابتها 65 اسكی باز كه 43 نفر از كشورهای نپال، كره شمالی، كره جنوبی، قزاقستان، تاجیكستان، ازبكستان، مغولستان، چین تایپه و هندوستان و 22 نفر نیز در قالب سه تیم ایرانی الف و ب و استانها در رشته های مارپیچ بزرگ و كوچك (سوپر كمبینه) مارپیچ سرعت (سوپر جی) و مارپیچ كوچك ( اسلالوم ) به رقابت پرداختند.

ساوه شمشكی گفت: اولین بار است كه اسكی بازان ایرانی در رقابتهای آسیایی قهرمان می شوند.

پیست بین المللی اسكی دیزین در فاصله 85 كیلومتری شمال شرقی كرج و در دامنه البرز جنوبی قرار دارد. ك/3

694/1027





:: برچسب‌ها: پارک , خورشید , دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: