دعوت 2 داوطلب رد صلاحیت شده از مردم برای مشاركت حداكثری در انتخابات
نوشته شده توسط : zwembril

عباس امیری فر رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این باره به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: مردم ایران باید در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداكثری در انتخابات تلاش كنند و حضور پرشوری در انتخابات 12 اسفندماه داشته باشند.

این داوطلب رد صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با تاكید بر اهمیت انتخاب نامزدهای اصلح در انتخابات گفت: مردم سراسر كشور جمعه آینده با حضور گسترده در پای صندوق های رای تمام توطئه های دشمنان را خنثی خواهند كرد.

وی با یادآوری این كه دولت نهم و دهم اقدامات زیادی را در جهت توسعه و بالندگی كشور انجام داده است، گفت: نامزدها نباید در تبلیغات خود دولت را زیر سوال ببرند زیرا این خلاف تقوا است.

حجت الاسلام 'بهمن شریف زاده' مدرس حوزه علمیه نیز كه در روند بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شده است، در این باره گفت: مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تجمل گرایان پرهیز و به دنبال عدالتخواهان باشند.

وی ضمن دعوت مردم به مشاركت حداكثری افزود: مردم در انتخابات حضور پرشوری را داشته باشند و به سراغ كسانی بروند كه از باندهای قدرت و ثروت و ریاكاری دور هستند.

این مدرس حوزه علمیه اظهارداشت: مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از انتخاب افرادی كه تفكرات طبقاتی را در كشور بوجود آوردند پرهیز كنند.

سیام**7378**2026





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک , شب , جشن تولد ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: