فرگوسن مسئولیت شکست در اولدترافورد را پذیرفت
نوشته شده توسط : zwembril
سر الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن در بازی مقابل آژاکس ترکیب بسیار جوانی را به زمین فرستاده بود

منچستر یونایتد با وجود شکست خانگی ۲-۱ مقابل آژاکس آمستردام به جمع ۱۶ تیم پایانی لیگ اروپا راه یافت.

شیاطین سرخ در ابتدای این بازی با گل دقیقه ۶ خاویر هرناندز، مهاجم مکزیکی خود، جلو افتادند. اما مهمان هلندی در دقیقه ۳۷ روی شوت آراس اوزبیلیز کار را به تساوی کشاند. آژاکس که بازی رفت را ۲-۰ باخته بود برای جبران نتیجه بازی رفت به حمله روی آورد و چندین بار داوید دخه‌آ، دروازه بان منچستر یونایتد را به زحمت انداخت.

آژاکس بالاخره در فاصله سه دقیقه به پایان بازی روی ضربه توبی آلدرویرلد گل دوم را هم زد. اما این گل هم برای صعود قهرمان چهار دوره باشگاه های اروپا کافی نبود و بازیکنان سر الکس فرگوسن با وجود باخت ۲-۱، در مجموع دو بازی ۳-۲ پیروز شدند و به یک هشتم نهایی لیگ اروپا رسیدند.آنها در این مرحله با اتلتیک بیلبائو روبرو خواهند شد.

سر الکس فرگوسن در بازی دیشب (۲۳ فوریه) مقابل آژاکس ترکیب بسیار جوانی را به زمین فرستاده بود و میانگین سنی خط دفاع و دروازه بان تیمش تنها ۲۱ سال بود. سرمربی منچستر یونایتد بعد از بازی، مسوولیت باخت دیشب را پذیرفت و گفت که تصمیمش برای بکار گرفتن این همه بازیکن جوان در خط دفاعی ریسک بزرگی بوده، و در بازی دور بعد با اتلتیک بیلبائو از بازیکنان با تجربه تری استفاده خواهد کرد.

تام کلورلی، هافبک ۲۲ ساله منچستری ها، که به تازگی سلامتی خود را بازیافته در این بازی از ابتدا به میدان رفت. البته او در نیم ساعت آخر بازی جای خود را به پل اسکولز کهنه کار داد.

برایان گیگز

در صورتی که گیگز در این بازی به زمین می رفت، تعداد بازی هایش برای منچستر یونایتد به ۹۰۰ می رسید

رایان گیگز، همبازی قدیمی اسکولز، این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. در صورتی که گیگز در این بازی به زمین می رفت، تعداد بازی هایش برای منچستر یونایتد به ۹۰۰ می رسید. در میان فوتبالیست های اروپایی عده معدودی به چنین رکوردی دست یافته اند. یکی از آنها پائولو مالدینی، مدافع چپ افسانه ای آث میلان است که جمعا ۹۰۲ بار برای این باشگاه به میدان رفت. اما سر الکس فرگوسن در مقایسه رکورد کم نظیر این دو بازیکن می گوید: "مالدینی بازیکن فوق العاده ای بود. اما فرق قضیه در این است که مالدینی مدافع بود. البته به عنوان مدافع کناری دوندگی زیادی داشت، اما کار بازیکنان کناری خط میانی سخت تر است."

استوارت پیرس، سرمربی تیم ملی انگلستان، از میان بازیکنانی که دیشب برای منچستر یونایتد به زمین رفتند، فیل جونز، کریس اسمالینگ، تام کلورلی، اشلی یانگ و دنی ولبک را برای بازی دوستانه هفته آینده انگلستان مقابل هلند به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. با حضور این پنج بازیکن و وین رونی (که در بازی دیشب به دلیل بیماری غایب بود) منچستر یونایتد بیش از هر باشگاه دیگری در تیم ملی انگلستان نماینده دارد.

استوارت پیرس که سرمربی تیم المپیک بریتانیا هم هست، بعد از کناره گیری فابیو کاپلو از سرمربی گری تیم ملی انگلستان، به طور موقت این سمت را عهده دار شده است.





:: برچسب‌ها: غروب , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: