رضایت مربی تیم ملی كشتی فرنگی از تمرینات مشترك
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه ایرنا؛ كادر فنی تیم ملی كشتی فرنگی كشورمان چندی پیش تمرین مشتركی را در شهرستان شهریار برگزار كردند كه طی آن فرنگی كاران ملی پوش با كشتی گیران این شهرستان در چندین نوبت سرشاخ شدند.

در همین راستا ناصر نوربخش مربی تیم ملی كشتی فرنگی با بیان اینكه تمرین مشترك كشتی‌گیران اعزامی به مسابقات گزینشی المپیك و فرنگی كاران شهریاری از نظر فنی بسیار خوب و با اهمیت بود به سایت فدراسیون گفت: این گونه تمرینات هم برای فرنگی‌كاران تیم ملی مفید است و هم اینكه انگیزه‌ فرنگی‌كاران شهرستانی را بالا می‌برد.

وی اظهار كرد: به خاطر نبود حریف تمرینی، مربیان تیم ملی تصمیم گرفتند تیم 4 نفره‌ ما به شهریار برود و در یكی از باشگاه‌های این شهر یك جلسه‌ تمرین مشترك با فرنگی‌كاران این شهر داشته باشد. در این تمرین هر كشتی‌گیر ملی پوش با 4 تا 5 كشتی گیر سرشاخ شد كه این مساله برای فرنگی‌كاران ما خوب بود.

نوربخش ادامه داد: آمادگی فرنگی‌كاران اعزامی به مسابقات گزینشی قزاقستان در حال بالا رفتن است و امیدوارم تا شروع آن مسابقات به بالاترین حد خود برسد. مسابقات گزینشی المپیك برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد و تیم ما باید 4 سهمیه‌ باقی مانده را بگیرد.

وی در پایان گفت: سعی خواهیم كرد در مسابقات جام یادگار امام (ره) در قم نیز تمرینات مشتركی را با فرنگی‌كاران خارجی شركت كننده در این مسابقات داشته باشیم. اگر این تمرینات نیز انجام شود این نفرات با آمادگی بیشتری وارد اردوی بعدی تیم ملی كه از 9 تا 22 اسفندماه برگزار خواهد شد، می‌شوند.

9162**1440





:: برچسب‌ها: غروب , پرنده ,
:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: