تاكید نخبگان و اعضای جامعه پزشكی بر حضور حداكثری مردم در انتخابات
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، امضا كنندگان این بیانیه یادآور شدند: بدون تردید در 33 سال گذشته، انتخابات شاخص و علم نظام جمهوری اسلامی ایران و پرچم افتخار در مسیر مردم سالاری دینی بوده است.

آنان در این بیانیه خاطرنشان كردند: در شرایط فعلی كه موج عظیم بیداری اسلامی و همگرایی ملت های مسلمان و در مقابل ضعف و شكست های پی در پی نظام سلطه و حكام وابسته آنها در منطقه لحظه های حساس و سرنوشت سازی را برای دنیای اسلام و تاریخ بشریت پیش رو نهاده است ، گذر موفق از این پیچ بزرگ، تاریخی بیش از پیش نیازمند تلاش، ازخودگذشتگی و بصیرت ایران اسلامی به عنوان بیرق دار و الگوی این حركت است.

امضا كنندگان این بیانیه تاكید كردند:‌ بی تردید صحنه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یكی از گردنه های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

نخبگان و اساتید دانشگاه های علوم پزشكی،مدیران حوزه سلامت كشور و اعضای بسیج جامعه پزشكی كشور همه گروه ها و جریان های سیاسی را به حفظ وحدت حول مبانی نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام (ره) و مطالبات رهبر معظم انقلاب تاكید كرد.

آنان همچنین بر ضرورت انتخاب نمایندگانی آزاد و وفادار به این اصول تصریح كردند.

همچنین امضا كنندگان این بیانیه، همه ملت ایران را در راستای تداوم مسیر عزت و پیشرفت همه جانبه كشور به حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرا خواندند.

سیام/ع.ق





:: برچسب‌ها: تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: