تب تبلیغات انتخاباتی در كرمان بالا گرفت
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، زنگ آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه در 23 شهرستان استان كرمان همزمان با سراسر كشور به صدا درآمد و جنب و جوش انتخاباتی بار دیگر در دیار كریمان فراگیر شد.

دو روز نخست تبلیغات، نامزدها ترجیح دادند با برگزاری نشستها و همایشهای عمومی، به معرفی خود، تشكل انتخاباتی حامی و برنامه هایشان بپردازند و از عصر دیروز جمعه تبلیغات محیطی در مركز استان و سایر شهرستانهای كرمان گسترش یافته است.

تبلیغات مانند همیشه رنگارنگ است و هر یك از نامزدها با نگرش سیاسی مستقل یا ائتلافی شعار انتخاباتی خود را بر پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی چاپ كرده اند.

اما آنچه بیش از رفتارهای متدوال زمان انتخابات رخ می نمایاند بصیرتی است كه رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در چند سال اخیر از آن سخن گفته و مردم را به آن توصیه فرموده اند و اكنون در بسیاری از رفتارهای مردم این دیار نمایان است.

ملت ایران از دیرباز به علم اندوزی، فرهنگ غنی و دیدگاهی روشن در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی مشهور بوده اند همچنانكه قدیمی ترین تمدنها در ایران اسلامی و استان كرمان كشف شده است.

ملتی كه پیشینه درخشانی را بر پیشانی سترگ خود حك كرده و در سوابق درخشانش بصیرت و عشق به وطن موج می زند. زمانی در جنگ تحمیلی، ترورها، تحریمها، فشارهای اقتصادی و ... در عرصه بین المللی با عزت و اقتدار خود را به دنیا معرفی كرد و امروز نیز در عرصه حضور در آیینهای ملی و اسلامی حماسه های پی در پی خلق می كند.

مردم ایران در میدان ایستادگی در برابر دشمن، دفاع از ارزشها و اعتقادات ملت و نظام و در كارزار تبلیغات انتخاباتی نیز شعور و بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به نمایش گذاشته و این پیام را به همه جهانیان مخابره می كند.

نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان با در نظر گرفتن قوانین انتخابات و تبلیغات و با آرامش به معرفی دیدگاهها و عملكرد خود می پردازند و در این موج مثبت اندیشی و سلامت فعالیتها اگر مواردی از بداخلاقی انتخاباتی بروز یابد مجالی برای تداوم كار نخواهد یافت و مردم خود بهترین ناظر و مجری هستند.

در این دوره از تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی مانند ادوار گذشته، خیابانهای كرمان از كاغذهای گلاسه و گرانقیمت تبلیغاتی پوشیده نشده و نامزدها با نصب بنر و پخش تعدادی لوح فشرده یا بروشور اهداف و رویكردهای خود را به مردم معرفی می كنند.

شهری تمیز و آرام در آستانه انتخابات آرزوی همه كسانی بود كه حین و پس از تبلیغات نامزدها به سطح شهر می آمدند و در و دیوار شهر را در لفافه كاغذهای تبلیغاتی پوشیده می دیدند.

امروز به شكرانه آگاهی و بینش سیاسی و اجتماعی مردم و تاثیرپذیری از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب از اینگونه تبلیغات خبری نیست اما شور انتخاباتی در فكر، زبان و نگاه همگان حاكم است.

7433/8154





:: برچسب‌ها: سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: