رییس سازمان مالیاتی: بستر های مالیاتی فعال تر می شوند
نوشته شده توسط : zwembril

'علی عسكری' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هر چند اقدامات مناسبی در زمینه مالیات انجام شده است، اما برخی از بسترها هنوز نیاز به فعال تر شدن دارد.

به گفته وی، قانون مالیات های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده دارای ظرفیت های مناسی است كه تاكنون از آنها به خوبی بهره گیری نشده و در حال بالفعل كردن آنها هستیم.

وی در خصوص عملكرد سازمان امور مالیاتی در سال جهاد اقتصادی گفت: به رغم همه مشكلاتی كه استكبار جهانی در سال جاری ایجاد كرده، سازمان امور مالیاتی كاركرد خوبی داشته، به نحوی كه توانسته درآمدهای مالیاتی را 26 درصد رشد دهد كه با توجه به فضای فعلی شاخص معقولی است.

رییس كل سازمان امور مالیاتی، بزرگترین اقدام در سال جهاد اقتصادی را اجرای مطلوب قانون دانست.

وی در خصوص نرم افزار طرح جامع مالیاتی كه توسط شركت بول فرانسه در حال طراحی است، اظهار داشت: این شركت تنها مسوولیت تهیه نرم افزار را دارد و اطلاعاتی به این شركت ارایه نمی شود.

عسكری با بیان آن كه، این شركت نرم افزار را مطابق چارچوب در خواستی به سازمان ارایه می كند، گفت: ملاحظلات زیادی در خصوص این نرم افزار در نظر گرفته شده به نحوی كه شركتی ایرانی به عنوان ناظر فعال است و مسایل امنیتی كار در نظر گرفته شده است.

وی تصریح كرد: این نرم افزار در قالب شبكه اینترانت فعال است و تنها اطلاعاتی كه افراد به سازمان می دهند، در قالب پرتال از شبكه اینترنت داده می شود و شبكه كاملا اختصاصی و بسته است.

عسكری با تاكید بر اهمیت كارآمدی نیروی انسانی در نظام مالیاتی كشور، اظهار داشت: نظام مالیاتی باید نیروی كارآمد انسانی را در اختیار داشته باشد تا بتواند مطابق اقتضائات زمان مسایل مالیاتی را رصد كند.

اقتصام** 9141/1594





:: برچسب‌ها: فوتبال , باند ,
:: بازدید از این مطلب : 272
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: