شركت در انتخابات و شناسایی افراد اصلح یك وظیفه همگانی است
نوشته شده توسط : zwembril

حجت الاسلام سید 'محمد حسینی شاهرودی' شامگاه شنبه درهمایش فصلی روحانیون استان كردستان با بیان اینكه ما تكلیف شرعی در برابر اداره كشور خود داریم، افزود: ما باید با پیروی از منویان و فرمایشات امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب، افراد مستحق كه دلسوز و یاور مردم هستند را انتخاب كنیم.

وی همچنین به انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اشاره كرد و گفت: این انتخابات از میان علما و روحانیون است و این قشر بدلیل میدان داری این انتخابات، باید حضوری فعال داشته باشند.

نماینده ولی فقیه با اشاره به تفكرات مكتب سكولاریسم گفت: سكولاریسم معتقد به جدایی دین از سیاست است و این نوع تفكر كه بیشتر در میان مسیحیت رواج دارد، قشر روحانیون و مذهبی را از دخالت در مسائل سیاسی برحذر می دارد، اما امام خمینی(ره) با حركت انقلابی خود به تفكرات این مكتب پوچ خاتمه داد.

نماینده ولی فقیه در استان كردستان با اشاره به تبلیغات و هجمه های فرهنگی گسترده دشمنان بر ضد اسلام گفت: با وجود اسلام هراسی كه دراثر تبلیغات دشمنان برای وارونه نمایی اسلام آغاز شده است، اكنون با شناساندن حقیقت دین مبین اسلام بسیاری از پیروان ادیان دیگر به این دین آسمانی گرایش پیدا كرده اند.

وی در ادامه با اشاره به فضای سیاسی كشور در روزهای اخیر بدلیل پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: از مردم انتظار درك شرایط و حضور هرچه بیشتر درصحنه انتخابات، مشاركت و سلامت انتخاباتی است.ك/2

533





:: برچسب‌ها: هندوستان , معماری ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: