اعلام آمادگی بیش از 70 كشور دنیا برای حضور در جام ریاست جمهوری
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از انجمن موی‌تای، جواد نصیری با اشاره به اینكه طبق برنامه تدوین شده رقابت‌های موی تای جام ریاست جمهوری دهه سوم فروردین ماه به میزبانی تهران برگزار ‌خواهد شد، گفت: این مسابقات با عنوان جام دوستی با حضور بیش از 70 كشور دنیا برگزار می‌شود كه امیدواریم همه كشورهای دعوت شده با توان كامل خود در این رویداد جهانی حضور یابند.

وی افزود: هم اكنون مسوول روابط بین‌الملل انجمن موی‌تای راهی كشور تایلند محل فدراسیون جهانی موی‌تای شده تا با مسوولان ارشد این فدراسیون جهانی هماهنگی‌های لازم جهت حضور كامل كشورهای دعوت شده به ایران را انجام و همچنین مسوولان فدراسیون جهانی موی‌تای را نیز برای سفر به كشورمان دعوت كند.

نصیری گفت: از مهم‌ترین كشورهایی كه از 5 قاره دنیا در این مسابقات حضور خواهند یافت، می‌توان به روسیه، تایلند، آمریكا، كانادا‏، آفریقای جنوبی، استرالیا، بلاروس، اوكراین، چین، ژاپن، فرانسه و انگلیس اشاره كرد.

رییس انجمن موی‌تای كشورمان در ادامه با تاكید بر برگزاری هرچه بهتر این مسابقات اظهار كرد: از ابتدای اسفندماه ملی‌پوشان موی‌تای زیر نظر كادر فنی تمرینات خود را با قدرت در محل مجموعه ورزشی آزادی آغاز كرده و از آمادگی نسبتا خوبی برخوردار هستند.

وی افزود: البته هم اكنون در هر وزن دو نفر در اردوی تیم ملی به سر می‌برند كه قرار است بعد از برگزاری یك مسابقه درون اردویی 14 ملی‌پوش در اوزان 14گانه در اردوی تیم ملی بمانند و خود را آماده حضوری پرقدرت در این رقابت‌ها كنند.

نصیری در پاسخ به این سوال كه چقدر امیدوار به تكرار قهرمانی ملی پوشان ایران در این مسابقات هستید، گفت: حتما می‌دانید كه ملی‌پوشان ما در دور قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، تایلند در دور قبل این مسابقات برای اولین بار قهرمانی یك رویداد رسمی را از دست داد كه آن هم شكست مقابل ملی‌پوشان ایران بود.

وی افزود: به عنوان قهرمان دور قبل این رقابت‌ها از امتیاز میزبانی خود بهره كافی را برده و یكبار دیگر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص خواهیم داد.

وی گفت: اردوی تیم ملی موی تای كشورمان زیر نظر محمد پاشایی به عنوان مدیر تیم‌های ملی موی تای ، محمد انجدانی (سرمربی) و محمد جلالی، افشین جعفرزاده، احمد انجدانی و مهرداد یاراحمدی (مربی) در محل خوابگاه شماره 2 آزادی تهران به صورت شبانه روزی در حال برگزاری است.

رییس انجمن موی تای ابراز امیدواری كرد كه وزارت ورزش و كمیته ملی المپیك با نگاهی جامع یاری رسان خوبی برای انجمن موی تای درجهت برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باشند.

1346/**1440





:: برچسب‌ها: بچه ها , کنسرت , فلوریدا ,
:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: