بابادیوند:صعود به جمع 8 تیم برتر پینگ پنگ آسیا كار آسانی نیست
نوشته شده توسط : zwembril

مهرداد بابادیوند كه هدایت تیم ملی پینگ پنگ كشورمان را در رقابت های قهرمانی آسیا برعهده دارد روز یكشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملكرد ملی پوشان كشورمان در این رقابت ها مطلوب بود و امیدوارم دررقابت های انفرادی نیز به همین منوال بازی كنند.

وی با اشاره به دیدار تیم ملی در مرحله دوم حذفی با تیم ملی هندوستان،اظهارداشت:‌تا پیش از دیدار مقابل هندوستان تمامی رقبای خود را در مرحله گروهی و حذفی با قدرت شكست دادیم این درحالی است كه در دیدار مقابل هند نیز می توانستیم با كمی خوش اقبالی برنده باشیم كه این مهم متاسفانه اتفاق نیفتاد.

مربی تیم ملی پینگ پنگ كشورمان ادامه داد: البته باید قبول كرد تیم هند كه در رده بندی جهانی رتبه بهتری از كشورمان دارد قوی تر از ماست از این رو به تیم ضعیف تر از خود نباختیم كه الان نگران باشیم.

بابادیوند درادامه به رده بندی جهانی بازیكنان تیم ملی هند اشاره كرد و افزود:'كمال' هندی رتبه 75 را دارد و در بوندسلیگای یك بازی می كند تیم هند پیش از این یك بار دررقابت های رده سنی جوانان آسیا عنوان سوم و جهان نیز همین رتبه را كسب كرده است.

وی تصریح كرد: تیم هند در دیدار مقابل چین تایپه نیز با نتیجه نزدیك 3 بر 2 بازی را درحالی به این تیم قدرتمند واگذار كرد كه در صورت پیروزی دراین دیدار می توانست برروی سكو برود.

به گفته وی مسوولان فدراسیون پینگ پنگ هندوستان سرمایه گذاری زیادی برروی این ورزش كرده اند و درحال حاضر نیز سرمربی این تیم یك لهستانی است.

با این همه وی معتقد است چنانچه اخلاق پسند كاپیتان تیم ملی كشورمان دردیدار مقابل 'كمال' كه در مسابقه های جهانی وی را مغلوب كرده بود به برتری می رسید تیم ایران هم اكنون در جمع 8 تیم برتر آسیا قرارداشت.

مربی تیم ملی پینگ پنگ كشورمان درخصوص قرعه كشی رقابت های انفرادی و 2 نفره این مسابقه ها نیز گفت :‌ به جز نوشاد و نیما عالمیان سایر بازیكنان با قرعه مناسبی روبه رو شده و فرصت مناسبی برای درخشش دراین رقابت ها دارند.

مسابقه های انفرادی و 2 نفره بیستمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا صبح فردا(دوشنبه) به وقت محلی در ماكائو آغاز خواهد شد.

ملی پوشان كشورمان در رقابت های تیمی با غلبه بر تیم اندونزی نهم شدند.

9144**1440





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اناهيتا در تاریخ : 1390/12/8/1 - - گفته است :
سلام دوست عزيز
وبلاگ مفيد و خوبي داري براي اينكه به بازديد كننده هاي وبلاگ خودت اضافه كني حتي تا يك ميليون نفر پس يك سري به لينك بزن و عضو شو
http://www.persian111.com/?rid=1115690628


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: