حضور حداكثری در انتخابات، بیداری اسلامی را تقویت می‌كند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، حجت ‌الاسلام 'علی سعیدی' با اشاره به تاسی بیداری ملت‌های منطقه از انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های والای امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: هنر امام(ره) و رهبر معظم انقلاب به منصه ظهور رساندن انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی در دنیا بوده است .

وی تاكید كرد : امام (ره) و رهبر معظم انقلاب با هنر خود انقلاب اسلامی را به عنوان الگویی جامع برای دنیای بشری معرفی كرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه، انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تحولات عصر حاضر عنوان كرد و افزود: پس از یك دوران 150 ساله حاكمیت استعمار و استكبار در جوامع اسلامی و تسلط آنها بر جغرافیای جهان اسلام، زمینه بیداری در نیم قرن اخیر با انقلاب امام خمینی(ره) فراهم شد.

وی ادامه داد: علیرغم اینكه بسیاری از سردمداران اندیشه بیداری اسلامی مثل محمد عبدو، كواكبی، سید جمال الدین اسدآبادی(در مصر)، اقبال(در هند) و رهبران روحانی و نخبگان و علمای دینی(در ایران)، همه به دنبال گفتمان دینی بودند اما انقلاب امام (ره) نقطه عطف و احیا‌كننده روحیه عدالت خواهی و استكبارستیزی در ایران و خاورمیانه گردید.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به نتایج و دستاوردهای نهضت جهانی امام خمینی(ره) تصریح كرد: نتایج زودرس این خروش عظیم وانقلاب الهی را در لبنان و فلسطین وباكمی تاخیر در سایر كشورها به خوبی شاهد بودیم .

وی ادامه داد : آنچه مسلم است امواج بیداری حاصل از انقلاب ما توانسته دنیا را تكان داده و استكبار جهانی را در برابر این حركت توفنده حیران و ناكارآمد كند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات مصر و تونس را نشان دهنده عمق علاقه ملت‌ها به اسلام خواند و یادآور شد: نتایج این انتخابات حاكی از این است كه مردم منطقه به دنبال حاكمیت دین و حكومت اسلامی هستند.

سعیدی در نقطه مقابل به استكبار و ایادی آن كه افراد و عناصر روشن فكر غرب‌زده هستنداشاره كرد كه تلاش دارند افكار عمومی دنیا را از واقعیت این موضوع و گسترش موج اسلام‌خواهی در جهان منحرف سازند، كه البته این امر تلاشی بیهوده است.

وی با تاكید بر لزوم حفظ هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور هوشمندانه و حداكثری مردم در این دوره از انتخابات نشان ‌دهنده توجه جدی ملت و نظام ما به سرنوشت انقلابی است كه الگوی برتر جامعه بشری در ارائه مردم سالاری دینی بوده به نحوی كه مشاركت بیش از60 درصدی مردم، قطعا آثار و بركات بسیار خوبی را در منطقه به جای خواهد گذاشت.

سیام **1708*1580





:: برچسب‌ها: دره عمیق و باریک ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: