دستاوردهای جدید دفاعی بزودی رونمایی می شود/ ساخت هواپیماهای مسافربری
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی ' روز دوشنبه و پس از دیدار با ' فائز غصن' همتای لبنانی خود در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این دستاوردهای دفاعی توسط متخصصان متعهد ایرانی طراحی و در كشور تولید شده است.

سردار وحیدی در خصوص ساخت انواع هواپیماهای نظامی و غیرنظامی در جمهوری اسلامی ایران نیز یاد آور شد: پس از ساخت انواع هواپیماهای نظامی و غیرنظامی نظیر 'صاعقه' و ' ایران 140' طرح ساخت انواع هواپیماهای مسافربری كوچك در دست بررسی است.

وی با بیان این كه در این زمینه گام های خوب و ارزنده ای از سوی متخصصان ایرانی برداشته شده است گفت: ما به دنبال ساخت نوع جدیدی از هواپیماهای 50 و 100 نفره مسافری در كشور هستیم كه مقدمات اجرای این طرح ها انجام شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه در خصوص تهدیدات رژیم صهیونیستی و غرب تاكید كرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران آن است كه در برابر هرگونه تهدیدی با قاطعیت

بایستد.

سردار وحیدی خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران پاسخ مناسب را به هرگونه تهدیدی در زمان خود می دهد و دشمن را پشیمان خواهد كرد.

وی در خصوص تحولات لبنان و سوریه اظهارداشت: لبنان و سوریه دو كشور در خط مقابله با رژیم صهیونیستی قرار دارند و به همین علت این رژیم در جریان جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه از سوی آمریكا و برخی كشورهای غربی مورد حمایت قرار گرفت.

سردار وحیدی اضافه كرد: این كشورها با هدف به سازش كشیدن لبنان و سوریه با رژیم صهیونیستی تلاش كردند اما این مقاومت لبنان ، مردم این كشور و فلسطینیان بودند كه پیروز شدند و طرح های سازشكارانه را با شكست روبرو كردند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: رژیم صهیونیستی،آمریكا و برخی كشورهای غربی به دلیل شكست در این بخش، تصمیم گرفتند تا از لبنان، سوریه و جمهوری اسلامی ایران انتقام بگیرند.

سردار وحیدی گفت: اگر این كشورها در برابر فشارهای رژیم صهیونیستی كوتاه می آمدند به طور یقین یكی از كشورهای دارای دمكراسی بالا محسوب می شدند اما هم اینك به تضعیف لبنان، سوریه و جمهوری اسلامی ایران روی آورده اند.

وی افزود: آنها در لبنان خواستار تضعیف مقاومت و ارتش لبنان هستند و در سوریه نیز فشارهای سیاسی را علیه این كشور تشدید كرده اند و به دنبال متوقف كردن این دو كشور هستند.

سردار وحیدی خاطرنشان كرد: آنها در قبال جمهوری اسلامی ایران نیز انواع فشارهای سیاسی و اقتصادی و تحریم ها را به تصور این كه ملت و دولت ایران از مواضع خود غقب نشینی می كند، بكار گرفتند اما به نتیجه ای نرسیدند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه كرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به فرموده مقام معظم رهبری نه تنها با تمام قوا در جبهه ضد رژیم صهیونیستی قرار دارد بلكه از هر فرد، گروه و كشوری كه بر ضد رژیم صهیونیستی باشد حمایت می كند.

سردار وحیدی اظهارداشت: این سیاستی است كه در جمهوری اسلامی ایران در گذشته وجود داشته، امروز وجود دارد و در آینده نیز وجود خواهد داشت.

سیام**1478 1418





:: برچسب‌ها: آب , لا ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: