محمد بنا:كشتی فرنگی سرشار از نیروهای جوان و آینده دار است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ؛ رقابت‌های بین‌المللی كشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روزهای شنبه و یكشنبه در حالی با حضور كشتی‌گیران داخلی و خارجی برگزار شد كه محمد بنا این رقابتها را در سطح بسیار بالایی خواند.

وی در همین راستا به سایت فدراسیون گفت: در این مسابقات بیشتر به كشتی‌گیران داخلی فرصت دادیم تا در رقابت‌های جام یادگار امام (ره) شركت كنند و توانایی‌های خود را نشان دهند. در بعضی اوزان كشتی‌گیرانی از ایران قهرمان شدند كه حتی روی كاغذ هم جزء نفرات چهارم و پنجم ما نبودند و این نشان از داشتن كشتی‌گیران خوب در بیشتر اوزان است.

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی تأكید كرد: 10 فرنگی كار منتخب جام یادگار امام (ره) به اردو دعوت شده اند و كشتی‌گیران جوانی را نیز شناسایی كردیم كه درآینده مدنظر ما خواهند بود.

محمد بنا در مورد اظهار نظر رسول خادم مدیر تیم‌های ملی و امور فنی كه وی را قوت قلب خود در كشتی فرنگی دانسته بود خاطرنشان كرد:رسول خادم از بزرگان كشتی ایران و جهان است و از زمان حضور وی به عنوان مدیر تیم‌های ملی و امور فنی شاهد هستیم كه روند برنامه‌های ما برای حضور در المپیك 2012 لندن با قدرت پیش می‌رود.

9162**1440





:: برچسب‌ها: دختر , فیلم , وابسته به تکزاس ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: