انتظار می رود قوه قضاییه با اخلالگران دربازار سكه و ارز برخورد كند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'علی اكبر جوانفكر' در ادامه نشست خبری خود با خبرنگاران رسانه های داخلی و خارجی كه صبح امروز (دوشنبه) در محل موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران برگزار شد، دلیل اصلی برگزاری این نشست را اعلام این مطالبه اعلام كرد و افزود: در سال های بعد از انقلاب اسلامی هیچگاه از نظر ذخایر ارزی و طلا در شرایط امروز نبوده ایم اما با این حال نرخ آنها جهشی غیرمنطقی داشت.

وی با بیان اینكه روزنامه ایران در این زمینه یك كار تحقیقی انجام داد و حتی مشخص كرد كه چه كسانی در پشت ماجرا دخالت دارند و چه دست هایی فعال هستند، تصریح كرد: اخیرا وزیر اطلاعات نیز اعلام كرد كه برخی افراد درون نظام با وارد كردن ده ها میلیارد تومان پول وارد عرصه خرید و فروش سكه و ارز شدند و قیمت غیرمنطقی ارز و سكه نتیجه دخالت های نابجای این افراد در بازار است.

مدیرعامل ایرنا خاطرنشان كرد: معتقدیم باید پرونده فساد مالی برای كسانی كه در این قضیه دخالت داشته اند و وزیر اطلاعات نیز به آن اشاره كرده است، تشكیل و بررسی شود چه كسانی در روند اقتصادی كشور خلل ایجاد می كنند؟

** عده ای نمی خواهند مردم رفاه و آسایش داشته باشند

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری با بیان اینكه این عده با خیالی آسوده در اقتصاد كشور خلل وارد كرده اند، گفت: دولت در حال برداشتن گام های بزرگی به جلو و در جهت منافع مردم است اما گویا عده ای نمی خواهند مردم رفاه، آسایش و آرامش داشته باشند.

جوانفكر با بیان اینكه دستگاه قضایی باید با كسانی كه در این فساد دست داشته اند، برخورد كند، اظهار داشت: اگر كسانی در درون نظام باشند و به پول های آنچنانی دسترسی داشته و آن را وارد عرصه خرید و فروش سكه و ارز كرده و برای مردم ناامنی خاطر در حوزه اقتصادی ایجاد كرده اند، این موضوعی بدتر است.

وی با بیان اینكه ، این گروه جز ضرر به مردم كار دیگری انجام نمی دهند ، تصریح كرد: باید دستگاه قضایی این مساله را روشن كند و ما انتظار داریم كه به این موضوع توجه شود چرا كه این مساله مطالبه عمومی است و باید برای این افراد پرونده ای تشكیل شود.

سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران افزود: افراد وجودی دارند كه ما معتقدیم وجود دارند و دست به دست هم داده و بعضا با دشمنان نیز در ارتباط هستند، باید با آنها برخورد جدی شود.

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری با بیان اینكه دشمنان در بیرون از مرزهای كشور برای ملت چنگ و دندان نشان می دهند و به عده ای در داخل پشت گرم هستند، گفت: عده ای در داخل كشور به دشمنان وعده داده اند كه به آنها كمك كنند.

** نقش وزارت اطلاعات در برخورد با اخلالگران بازار سكه و ارز

خبرنگاری به اخلالگران بازار سكه و ارز اشاره كرد و پرسید: آیا دولت كسانی را شناسایی كرده است كه اقدام به اخلال در بازار سكه و ارزكرده اند ، آیا دولت قضد دارد برای این موضوع شكایتی انجام دهد؟

جوانفكر پاسخ داد: كار دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی است كه این موضوع را بررسی كند، پرونده ای تشكیل دهند تا به قوه قضاییه ارجاع شود.

وی با تاكید مجدد بر اینكه برخورد با اخلالگران بازار سكه و ارز مطالبه عمومی است، گفت: از وزارت اطلاعات و سازمان بازرسی كل كشور انتظار داریم كه این موارد را بررسی كنند.

**سازمان بازرسی كل كشور نباید در قبال اخلال بازار سكوت كند

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری با بیان اینكه سازمان بازرسی كل كشور درباره همه موضوعات نظر می دهد، سئوالی مطرح كرد و گفت كه چرا این سازمان در مورد اخلال بازار سكه و ارز سكوت كرده است، انتظار این است كه موضوع را بررسی كرده و نتیجه آن را اعلام كند.

**گام دوم هدفمندی همچون گام اول با جدیت و استحكام اجرا می شود

هدف فضاسازی درمورد اینكه كشور برای اجرای فاز دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها آماده نیست ، چیست؟ سئوال دیگری بود كه در این نشست خبری مطرح شد.

مدیرعامل ایرنا در پاسخ به این سئوال گفت: نظرهر فردی محترم است اما دولت با بررسی جوانب اقدام به كاری می كند و اگر قصد انجام كاری داشته باشد همه جوانب آن را می سنجد.

جوانفكر با بیان اینكه با بررسی و دقت به همه جوانب و شرایط اقتصادی كشور فاز دوم این قانون اجرا می شود، تصریح كرد: اطمینان داریم كه فاز دوم نیز همچون مرحله اول با جدیت و استحكام اجرا خواهد شد.

وی خطاب به مردم با تاكید بر اینكه جای هیچ نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان كرد: هدف از اجرای قانون هدفمندی این است كه مردم آسیبی نبینند، شاهد بودیم با طراحی خوب دولت در گام اول، قانون به خوبی اجرا شد و فشار كاملا مدیریت شده و ناچیز بود.

** تشریح دستاوردهای دولت احمدی نژاد

جوانفكر در ادامه این نشست خبری به تشریح دستاوردهای دولت پرداخت و گفت: امروز با اقتدار توانسته ایم به كشوری هسته ای تبدیل شویم و سوخت مورد نیازرا برای غنی سازی به دست آوریم.

وی افزود: مشكلی در زمینه هسته ای وجود ندارد و گام هایمان را قاطعانه به جلو برداشته ایم و این راه را ادامه خواهیم داد.

مدیرعامل سهمیه بندی بنزین را كار بزرگی توصیف و تصریح كرد: بسیاری در آن مقطع زمانی می گفتند این كار قابل تحقق نیست اما دولت آقای احمدی نژاد این كار را انجام داد و سهمیه بندی بنزین به عنوان كاری موفق ثبت و دنبال شد.

جوانفكرهدفمندسازی یارانه ها را از دیگر دستاوردهای دولت برشمرد و اظهار داشت: برخی تورم بالا در حد 70 درصدی را برای كشور پیش بینی می كردند اما پس از اجرای موفق این طرح مشخص شد كه هدف این افراد خالی كردن دل مردم و ایجاد نگرانی در آنان بوده است.

سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران به آغاز مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه ها اشاره و خاطرنشان كرد: مردم همراهی كردند و با تدبیر و مدیریت صحیح طرح هدفمندی پیش رفت و مرحله دوم نیز موفق خواهد بود.

مشاورمطبوعاتی رییس جمهوری بابیان اینكه در آستانه اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها شاهد تحولات بسیاری در كشور هستیم، گفت: سرمایه گذاری خوبی در حال انجام است و از لحاظ زیرساخت های اقتصادی، كشور امروز در شرایط خوبی بسر می برد.

جوانفكرتصریح كرد: این وضعیت اقتصادی ایران چشم انداز امیدبخشی را نوید می دهد و شرایط باثباتی را مقابل چشم ها ترسیم می كند، اما سوالی مطرح است و آن این كه در این شرایط چگونه نرخ ارز و طلا جهشی یك باره و برخلاف واقعیت های اقتصادی موجود داشت؟

** رییس جمهوری وظیفه پاسداری از قانون را برعهده دارد

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری با بیان اینكه همه قوا باید برپایه قانون حركت كنند، گفت: قانون اساسی باید اجرا شود و همه برای حركت و تصمیمات خود در كشور آن را پایه قرار دهیم و تفاوتی نمی كند.

وی با اشاره به اینكه مجلس شورای اسلامی نباید قانونی وضع كند كه مغایر با قانون اساسی و شرع مقدس باشد، افزود: قانون اساسی اصل است و بقیه دستگاه ها نیز باید طبق قانون عمل كنند.

مدیرعامل ایرنا تصریح كرد:رییس جمهوری وظایف مشخصی برای پاسداری از قانون اساسی دارد و برای اجرای مطلوب این وظیفه هیات نظارت بر اجرای قانون اساسی تشكیل شده كه در حال پیگیری كار است.

جوانفكر به مخالفت های صورت گرفته با تشكیل هیات نظارت بر اجرای قانون اساسی از جمله اظهارات سخنگوی شورای نگهبان در این رابطه اشاره كرد و گفت: این مساله در قانون اساسی صراحت دارد و به شورای نگهبان ارتباطی پیدا نمی كند.

سرپرست موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران با یادآوری این نكته كه رییس جمهوری پس از رهبری مقام دوم كشور است، اضافه كرد: رییس جمهوری، مسئولیت اجرای قانون اساسی را برعهده دارد و وظایف شورای نگهبان نیز پاسداری از قانون اساسی از نظر عدم مغایرت مصوبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی و شرع مقدس است حتی در این بخش نیز نظارت و دقت برعهده رییس جمهوری است كه بررسی كند بخش مربوط به شورای نگهبان درست اجرا می شود یا خیر؟

وی تاكید كرد: قانون اساسی شفاف است و این موضوع اخیرا مطرح شده بود كه لازم بود به آن اشاره ای شود.

سیام** 9129**9012





:: برچسب‌ها: هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
تینا در تاریخ : 1390/12/8/1 - - گفته است :
موبایل مجانی: سلام یک ماه پیش به من ایملیی اومد که باور نکردم چی بود؟ موبایل رایگان: همینطور هست من هم باور نکردم فکر کردم که مثل همه تبلیغات الکی و دروغ. تیری در تاریکی زدم خوندم و عضو شودم حالا گوشی برام اومد به خاطر همین میگذارم تا شما هم عضو بشین مدت اومدن گوشی حدود 3 هفته هست گوشی که من انتخاب کرده بودم سامسونگ Galaxy s II بود. دروغ نیست واقعیت داره عضویتش هم رایگانه (به نظر من که هیچ ضرری نداره چرا این شرکت هدایای مجانی می دهد ؟ این شرکت در واقع یک شرکت تبلیغاتی است که توسط شرکت های بزرگی همچون اپل، نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و ... پشتیبانی می شود.و در واقع برای آنها تبلیغ میکند که خرج این گونه تبلیغات بسیار کمتر از تبلیغات در تلویزیون هاست. شما فقط با زیر مجموعه گیری می توانید گوشی موبایل،کنسولهای بازی، mp3 player و ... دریافت کنید. مثلا k800 :برای گرفتن این گوشی نیاز به 13 زیر مجموعه دارین یعنی شما 13 تا دوست ندارین? اگر Galaxy s II بخوای 38 نفر باید زیر مجموعه جمع کنی. اگر iphone 4بخوای باید 42 نفر زیر مجموعه جمع کنی. هر گوشی که بخوای یه تعداد خاصی باید زیرمجموعه جمع کنی که بالاترینش 45 نفره . به نظر من که آشنا و دوستان شما بیش از 45 نفر هم هستند. تازه آنها هم یک گوشی رایگان میگیرند. موبایل مجانی مراحل کار: ابتدا باید با استفاده از لینک زیر وارد سایت بشید :



http://www.xpango.com?ref=92669519




بعد بر روی چیزی که می خواهید انتخاب کنید (موبایل- ام پی تری پلیر-کنسول گیم-لب تاپ-تبلت) کلیک کنید سپس روی گزینه Sign up Now یا register که با رنگ سبز و آبی در بالای صفحه نوشته بروید و : ثبت نام وبعد طبق مراحل زیر عمل کنید :First name نام خود را بنویسید. :Last name نام خانوادگی خود را بنویسید. :Emailآدرس ایمیل خود را وارد کنید. (ایمیل شما باید واقعی باشد چون برای تکمیل ثبت نام بهش نیاز دارید( password برای خود پسورد انتخاب کنید. :Address1 . آدرس خود را دقیق به انگلیسی بنویسید. نوشتن آدرس پستی خود به انگلیسی را درست یاد بگیرید چون موبایل یا هر پکیج دیگری که انتخاب کرده اید به آدرستان ارسال خواهد شد: لازم نیست در این قسمت نام شهر، استان، کد پستی و ... را وارد نمائید،در فیلدهای پائین تر می توانید آنها را درج کنید :Town/Cityشهر خود را بنویسید. :County/Stateنام استان خود را بنویسید. Country: نام کشور خود را انتخاب کنید. :Free Giftنام هدیه را انتخاب کنید، post Code/Zipدر این قسمت کد پستی منزل خود را وارد کنی 92653149:Referral IDدر این قسمت کدی وجود دارد به آن دست نزنید)وجود این کد الزامی است). در قسمت Term and Condintion یک تیک بزنید نحوه پر کردن فرم ثبت نام توجه : اگر کد نوشته نبود یعنی ثبت نام شما ناقص است و دعوتنامه ندارید و ثبت نام شما اعتبار ندارد . اگر در هنگام ورود مشخصات مشکلی پیش نیاد، به ایمیلتان آدرسی میاد بر روش کلیک کنید تا ثبت نامتون تکمیل بشه و بعد وارد صفحه ای خواهید شد که لینک زیر مجموعه گیری شما در آن موجود است. شما باید این لینک را به افراد بدهید و اگر کسی با این لینک ثبت نام کند زیر مجموعه ی شما خواهد شد. بعد از اینکه کسی در زیر مجموعه ی شما قرار گرفت و فعال شد(زیر مجموعه گرفت) 1 امتیاز به شما داده می شود و شما بعد از کسب امتیازهای لازم برای دریافت پکیج انتخابی می توانید آن را درخواست بدهید تا ارسال شود



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: