نتایج آزمون فراگیر كاردانی به كارشناسی پیام نور اعلام شد
نوشته شده توسط : zwembril

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش كشور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: شركت كنندگان در آزمون كاردانی به كارشناسی (كارشناسی ناپیوسته) فراگیر پیام نور می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با وارد كردن مشخصات فردی و یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه، از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

'حسین توكلی' گفت: اسامی قبول شدگان كارشناسی دوره های فراگیر پیام نور بعد از ظهر سه شنبه 9 اسفند ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: شركت كنندگان در دوره های كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نیز می توانند از بعدازظهر چهارشنبه 10 اسفند ماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

توكلی از پذیرفته شدگان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور خواست تا با توجه به اطلاعیه ای كه به همراه فهرست اسامی قبول شدگان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، در زمان های مشخص شده و با در دست داشتن مدارك لازم به واحدها و مراكز محل قبولی خود مراجعه كنند.

آزمون دوره فراگیر كارشناسی دانشگاه پیام نور با حضور 103 هزار و 224 داوطلب شامل 52 هزار و 182 نفر زن و 51 هزار و 42 نفر مرد در نوبت صبح روز جمعه 30 بهمن ماه 90 در 42 شهرستان مختلف كشور برگزار شد.

تعداد چهار هزار و 644 داوطلب شامل دو هزار و 791 نفر زن و یكهزار و 903 نفر مرد در آزمون كاردانی به كارشناسی و تعداد 86 هزار و 472 داوطلب شامل 38 هزار و 572 نفر زن و 47 هزار و 893 نفر مرد در آزمون كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در بعد از ظهر جمعه 30 بهمن ماه شركت كردند.

فراهنگ ** 1055 ** 1071





:: برچسب‌ها: هاوایی , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: