یكهزار و 200 اثر به جشنواره بین المللی كارتون تبریز ارسال شد
نوشته شده توسط : zwembril

' سیدرضا علوی ' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به دنبال اعطای نشان پنج ستاره فكو به این جشنواره امسال تعداد آثار رسیده از سطح خوبی برخوردار و یكصد اثر بیش از پارسال ارسال شده است.

وی اظهاركرد: آثار 410 نفر از كارتونیست‌های شناخته شده جهان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده كه این تعداد در نوع خود بی‌نظیر است.

علوی افزود: این تعداد آثار از 53 كشور جهان با موضوع مسایل شهر و شهروندی و مفاد ارایه شده در فراخوان جشنواره به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

رییس ستاد برگزاری دومین جشنواره كارتون شهر و شهروندی خاطرنشان كرد: چین با 41 نفر كارتونیست بعد از ایران، بیشترین آثار ارسالی و تركیه با 37 نفر كارتونیست ارسال كننده اثر در مقام دوم قرار دارد.

علوی همچنین خاطرنشان كرد: كارتونیست‌هایی از كشورهای آلبانی، آرژانتین، استرالیا، آذربایجان، بلژیك، برزیل، بلغارستان، كلمبیا، كوبا و فرانسه در این جشنواره شركت دارند.

وی افزود: 10 اسفند ماه جاری زمان اعلام نتایج هیات داوران جشنواره است كه شركت‌ كنندگان و علاقه مندان می‌توانند در این روز با مراجعه به وب سایت http://culture.tabriz.ir / و یا http://www.cwn-news.com / از نتایج آگاهی یابند.

وی گفت: جوایز نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب یكهزار و 200، 700 دلار و 400 دلار است.

وی خاطرنشان كرد: آیین پایانی جشنواره كارتون شهر و شهروندی، عصر روزچهارشنبه دهم ماه جاری در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

7223/587/245





:: برچسب‌ها: غروب , سیاه ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: