كمالوند از رقابتهای انتخابی المپیك بازماند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون پزشكی ورزشی ملی پوش والیبال كشورمان ، كه نقش مهمی در موفقیت های اخیر تیم اش در رقابتهای جام ملتهای آسیا و رقابتهای جام جهانی داشته است به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و با توجه به عمل انجام شده به مدت 9 ماه از میادین ورزشی دور خواهد ماند.

با توجه به طول درمان پیش بینی شده برای كمالوند وی امكان حضور در رقابتهای انتخابی المپیك 2012 لندن را نخواهد داشت.

دكتر 'سهراب كیهانی ' در مورد این عمل جراحی گفت: كمالوند از ناحیه رباط داخلی، رباط صلیبی و همچنین مینیسك خارجی دچار پارگی شده بود اما خوشبختانه عمل جراحی كاملا موفقیت آمیز بود و این ملی پوش خوب والیبال كشورمان پس از 9 ماه قادر خواهد بود با قدرت به میادین ورزشی بازگردد.

كیهانی تصریح كرد: نكته ای كه ورزشكاران و بویژه ملی پوشان عزیز رشته های مختلف ورزشی باید به آن توجه داشته باشند جدای از توانمندی بالای پزشكان داخلی در تخصص های مختلف ، در زمینه ارتوپدی امروز بهترین امكانات روز دنیا را در كشور در اختیار آنان قرار دارد و نباید در این مورد تردید كنند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز بازیكنانی چون 'سامان ویسی' ملی پوش بسكتبال و 'امید رضا روانخواه' بازیكن تیم فوتبال استقلال قصد انجام عمل جراحی در خارج از كشور را داشتند اما ما در ایران به بهترین شكل آنها را مورد عمل جراحی قرار دادیم و بدون هیچ گونه مشكلی هم اكنون در رشته های ورزش حرفه ای خود فعالیت می كنند.

كیهانی خاطر نشان كرد: در رابطه با آرش كمالوند این اطمینان را به خانواده والیبال و جامعه ورزش می دهیم كه عمل جراحی امروز با استفاده از آخرین تجیهزات روز پزشكی دنیا با بالاترین دقت و كیفیت صورت گرفت و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

1828/1647





:: برچسب‌ها: سفر , لا , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: