دودانگه: جام سیراكوف در كسب تجربه آزادكاران جوان موثر است
نوشته شده توسط : zwembril

'علی اكبر دودانگه' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: كادر فنی برای آماده سازی هر چه بیشتر آزادكاران جوان برنامه های مختلفی را در دستور كار دارد كه یكی از این برنامه ها اعزام به تورنمنت های بین المللی نظیر جام سیراكوف بلغارستان است.

وی افزود: تمرینات درون اردویی تاثیر فراوانی در آماده سازی و رفع نقاط ضعف كشتی گیران جوان دارد، اما این آزادكاران به دلیل شرایط سنی خود همچنان تشنه كسب تجربه هستند و چه بهتر كه این تجربه در مصاف با حریفان خارجی و بعضا رده سنی بزرگسال بدست آید.

مربی تیم كشتی آزاد جوانان كشورمان تصریح كرد: كشتی گیران ما روزهای سختی را پیش رو دارند، چراكه باید تا سال آینده خود را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی آماده كنند. ضمن اینكه آزادكاران جوان ایرانی همواره به عنوان قدرت برتر آسیا و جهان محسوب می شدند و باید از این جایگاه به خوبی دفاع كنند.

دودانگه در خاتمه با اشاره به وضعیت آمادگی كشتی گیران جوان گفت: خوشبختانه یكی از فاكتورهای اساسی در اجرای صحیح و سازنده برنامه های آماده سازی تیم جوانان، انگیزه و روحیه جنگندگی آنان است كه خوشبختانه با توجه به وضعیت روحی و روانی اردونشینان می توان این مساله را به خوبی مشاهده كرد.

مسابقات بین‌المللی كشتی آزاد و فرنگی سیراكوف بلغارستان طی روزهای 25 تا 28 اسفندماه در شهر وارنا بلغارستان برگزار می‌شود.

9162**1440





:: برچسب‌ها: آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عاشق در تاریخ : 1390/12/9/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز اپم بدو بیا منتظرم بوسسسسسسسسسسس


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: