231 پروژه آموزش عالی در دهه فجر به بهره برداری می‌رسد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، 'علی اكبر متكان' روز چهارشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: در سی و سومین سالگرد انقلاب اسلامی تعداد 57 پروژه در دانشگاه های وزارت علوم با صرف هزینه ای بیش از91 میلیارد و 472 میلیون تومان در فضایی به وسعت 157 هزار و 566 مترمربع به بهره برداری می رسد.

وی افزود: تعداد 174 پروژه عمرانی با مساحت 328 هزار متر مربع نیز در دانشگاه پیام نور به مناسبت دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم توضیح داد: از مجموع پروژه های مورد افتتاح آموزش عالی به مناسبت دهه فجر امسال، 19 مورد با كاربری آموزشی است كه در قالب احداث دانشكده، آزمایشگاه، كلاس درس و ساختمان های آموزشی به ارزش 46 میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تعداد پروژه های دانشگاهی قابل افتتاح با كاربری رفاهی، فرهنگی و خدماتی در دهه فجر امسال را 32 مورد ذكر كرد و گفت برای ساخت و تجهیز این فضاها كه شامل خوابگاه، سلف سرویس، كتابخانه، مسجد، نمازخانه و سالن آمفی تئاتر هستند بیش از 37 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است.

متكان یادآور شد: شش مورد از پروژه های مورد افتتاح در دهه فجر امسال نیز كاربردی پژوهشی دارند كه با صرف هزینه ای بیش از هشت میلیارد و 150 میلیون تومان در فضایی به وسعت 16 هزار و 373 مترمربع ساخته شده اند.

طرح های عمرانی آموزش عالی دهه فجر امسال در دانشگاه های مراغه، ارومیه، هنر اصفهان، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، تربیت مدرس، بیرجند، تربیت معلم سبزوار، بجنورد، تحصیلات تكمیلی زنجان، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، شیراز، صنعتی شیراز، سلمان فارسی كازرون، فسا، آیت الله العظمی بروجردی، لرستان، مازنداران، هرمزگان، ملایر، یزد، پارك علم و فناوری یزد، پارك علم و فناوری گیلان، پارك علم و فناوری فارس، پارك علم و فناوری خلیج فارس، دانشكده فنی و مهندسی قوچان، پژوهشگاه دانش های بنیادی، دانشكده فنی و مهندسی گلپایگان و شهرك علمی و تحقیقاتی اصفهان به افتتاح می رسد.

فراهنگ**1055**1588





:: برچسب‌ها: جشن تولد , پاییز , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: