یك بانوی ایرانی كارآفرین برتر جهان اسلام شد
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمكهای اقتصادی و فنی ایران، بر اساس گزارش بانك توسعه اسلامی، خانم مقیمی برای پیشگام بودن در بخش فعالیتهای بانوان كارآفرین در حوزه حمل و نقل و حمایت از توسعه اقتصادی منطقه ای و ملی به عنوان برنده دریافت جایزه این بانك برگزیده شده است.

این گزارش همچنین حاكیست: در سی و هفتمین اجلاس سالانه هیأت عامل بانك توسعه اسلامی كه در تاریخ 15-14 فروردین 1392 در خارطوم – سودان برگزار می شود، جایزه بانوان برگزیده اهدا خواهد شد.

این گزارش در ادامه می افزاید: در مراسم مذكور، جایزه نقدی به مبلغ 25 هزار دلار و نیز گواهینامه و یك نشان به خانم مقیمی به عنوان برنده اهدا خواهد شد.

لازم به ذكر است احمد محمد علی رئیس گروه بانك توسعه اسلامی ضمن تبریك این موفقیت به وزیر امور اقتصادی و دارایی، اقدامات دولت ایران در راستای حمایت از حضور و مشاركت بانوان در توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور را قابل تقدیر و تحسین بر شمرده است.

بر اساس این گزارش، طی دو سال گذشته شهرك علمی - تحقیقاتی اصفهان و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیك و زیست‌فناوری به دلیل دستاوردها و فناوریهای برجسته در زمینه علوم و تكنولوژی موفق به دریافت جایزه 100 هزار دلاری این بانك شده‌اند.

این موسسات در میان سازمانهای علم و فن‌آوری جهان اسلام موثر در توسعه اقتصادی و اجتماعی، بالاترین امتیاز را كسب كردند.

اقتصام/ 1594





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: