توضیح دولت جمهوری آذربایجان در خصوص معامله تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه؛ در پی انتشار اخبار و گزارش ها در زمینه خرید تجهیزات نظامی از رژیم صهیونیستی توسط جمهوری آذربایجان به ارزش یك و نیم میلیارد دلار، 'جوانشیر آخونداوف' سفیر آن كشور در جمهوری اسلامی ایران از سوی دكتر سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه به وزارت خارجه دعوت و در خصوص خبر فوق درخواست توضیح رسمی از سوی دولت آذربایجان بعمل آمد.

سفیر دولت جمهوری آذربایجان پس از استعلام از دولت خود اظهار داشت كه تجهیزات خریداری شده از رژیم صهیونیستی تنها با هدف آزاد سازی سرزمین های اشغالی آذربایجان بوده و دولت این كشور به هیچ وجه اجازه استفاده از این سلاح ها بر علیه كشور ثالث بویژه جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

وی مجددا بر عزم دولت آذربایجان برای توسعه روابط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران تاكید نموده و خواستار تبادل نظر بیشتر برای رفع هرگونه سوء تفاهم گردید.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه كشورمان نیز در این ملاقات به سیاست اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر توسعه نفوذ در كشورهای هم مرز با ایران و استفاده از این كشورها بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره كرده و نسبت به هرگونه استفاده آن رژیم از خاك جمهوری آذربایجان در جهت انجام اقدامات تروریستی بر علیه كشورمان هشدار داد.

**شبد** 3404





:: برچسب‌ها: کانادا , رقص ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: