نوشته شده توسط : zwembril

یكي از جاهایي كه مردم می توانند حضورشان را نشان بدهند، همین انتخابات است. نه از حالا، از مدتي قبل شروع كرده‌اند كه شاید كاري كنند كه در این انتخابات، حضور مردم كم شود. می شنوید دیگر، مي‌بینید.

حالا در آن مقداري كه به گوش مردم می رسد، به چشم مردم می رسد، در مطبوعات و در رسانه‌هاي گوناگون، دشمنان ما، از آن صدر گرفته است كه مركز و قرارگاه فرماندهي جبهه كفر و استكبار است تا این پادوها و ایادي كوچك و پیاده‌نظامشان كه همه جا پخشند - اینجا هم هستند، بیرون هم هستند - همه‌ تلاششان این است كه كاري كنند كه مردم در این انتخابات شركت نكنند.

من با تجربه‌اي كه از رفتار این مردم دارم و با اعتمادي كه به لطف خداي متعال دارم، پیش‌بیني می كنم كه به لطف الهي، به فضل الهي، به حول و قوه الهي، حضور مردم در این انتخابات، یك حضور دشمن‌شكن خواهد بود و با این انتخابات، خون تازه‌اي به پیكر انقلاب و كشور و نظام جمهوري اسلامي دمیده خواهد شد، حركت تازه‌اي براي او پیش خواهد آمد، نشاط تازه‌اي پیدا خواهد كرد، همچنان كه همه انتخابات ها همین جور است. انتخابات مظهر حضور مردم است؛ مظهر دخالت مردم در سرنوشت خود است.

البته آفت هایي وجود دارد. باید سعي كنیم این آفت ها پیش نیاید. مردم ما و كشور ما از انتخابات سال 88 بهترین خاطره‌ها و بدترین خاطره‌ها را دارند.

بهترین خاطره‌ها حاصل حضور عظیم 40 میلیوني مردم پاي صندوق هاي راي بود كه دنیا را خیره كرد. بدترین خاطره‌ها مربوط به جرزني‌هاي سیاسي یك عده آدم نادان، ناباب و بعضا معاند در قضیه‌ انتخابات بود.

خب، در هر قضیه‌اي، در هر حادثه‌اي ممكن است یك عده‌اي قبول نداشته باشند، معترض باشند. چگونه باید اعتراض را نشان داد؟ قانون، راه معین كرده است. چرا قانون‌شكني كنند؟ چرا براي مردم هزینه درست كنند؟ چرا كشور را دشمن‌شاد كنند؟ چرا برنامه‌هائي را كه عفونت تصمیم‌گیري‌ها و ترفندهاي دشمن از آن بلند و آشكار است، اجرا كنند؟ قانون، راه معین كرده است.

آنجا ما گفتیم، به همه هم گفتیم، همه اطراف قضیه هم ملزم بودند كه بر طبق آنچه كه گفته شده است - كه مرّ قانون است - عمل كنند. چرا نكردند؟!

آنها كاري از پیش نبردند و تا این ملت توي صحنه‌اند، تا این پیوند وجود دارد، هیچ كس در این كشور، در كارهاي خلاف، كاري از پیش نخواهد برد. كاري از پیش نبردند و نمی برند اما براي كشور هزینه درست كردند، براي ملت هزینه درست كردند. چرا؟ با آن انتخابات باشكوه و پرعظمت، می شد كشور این هزینه را تحمل نكند.

* از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم (نوزدهم دیماه 1390)

فراهنگ**1003**





:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: