دشمنان با مشاركت حداكثری مردم در انتخابات مایوس می شوند
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی ایرنا، سردار سرتیپ' عباسعلی فرزندی' روز چهارشنبه در همایش بصیرت سیاسی فرماندهان و مدیران بسیج در وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود:براساس فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب شركت در انتخابات یك تكلیف دینی و سیاسی است.

وی اظهار داشت:مردم باید با لحاظ كردن ملاك هایی مانند قانونمداری، اخلاقمداری و ولایتمداری ،افراد صالح را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب كنند.

رییس دانشكده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه همچنین با اشاره به تبلیغات و برنامه های گسترده دشمنان برای كاستن از میزان حضور مردم در انتخابات گفت:براساس بررسی های به عمل آمده ،بیش از 30 هزار مقاله در فضای مجازی منتشر شده است كه محتوای آنها مربوط به كاهش مشاركت مردم در پای صندوق های رای است.

سردار فرزندی ادامه داد: دشمنان در دهمین انتخابات ریاست جمهوری و ماجرای فتنه سال 88 برنامه ریزی زیادی كرده بودند اما شكست خوردند و امروز نیز تلاش می كنند تا از فرصت انتخابات، یك تهدید و ناامنی علیه ما ایجاد كنند.

وی همچنین با بیان مولفه های اصلی مكتب سیاسی امام (ره) گفت: همراهی دین و سیاست، رعایت اخلاق در سیاست، مردمی بودن و نگاه جهان شمول به آموزه های انقلاب اسلامی چارچوب تفكر سیاسی امام را شكل می دهد.

رییس دانشكده علوم سیاسی سپاه در ادامه با اشاره به تاثیر جهانی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز كارشناسان غربی نیز اعتراف می كنند كه تحولاتی مانند خیزش های مردمی و بیداری اسلامی در منطقه ناشی از انقلاب اسلامی ایران است.

وی خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامی ایران در مرزهای جغرافیایی محصور نیست زیرا به مكتبی تعلق دارد كه مرزی نمی شناسد.

سیام**2022**9132*1580





:: برچسب‌ها: موزه , لندن ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: